تهامی: به هافبکی مثل علی کریمی نیاز داریم

سیستم کاری آقای اسکوچیچ درست است و همه فوتبالیست ها در سیستم او فوتبال خوبی را ارائه می دهند.

تهامی:  به هافبکی مثل علی کریمی نیاز داریم

ملی پوش سابق فوتبال ایران گفت: با وجود این که هافبک های بزرگی داریم اما تیم ملی به یک هافبک طراح نیاز دارد و این ضعف در تیم ملی مشهود است.

ابراهیم تهامی در خصوص صعود تیم ملی ایران به جام جهانی، اظهار کرد: زمانی که آقای اسکوچیچ از تیم صنعت نفت آبادان جدا شد و به تیم ملی رفت، خیلی ها ناراحت بودند و حتی عنوان می کردند او در حد تیم ملی نیست اما زمانی که او هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت، به نظر من واقعا تیم ملی را دگرگون کرد و تیم ملی ایران با هر نفری که درون زمین باشد، زیبا بازی می کند زیرا سیستم کاری آقای اسکوچیچ درست است و همه فوتبالیست ها در سیستم او فوتبال خوبی را ارائه می دهند. به نظرم نتایج تیم ملی بسیار درخشان بوده است.

وی درباره بازی تیم ملی ایران مقابل عراق که برد آن منجر به صعود تیم ملی به جام جهانی شد، گفت: عملکرد ایران در این بازی خیلی خوب بود و می توانستیم دو، سه گل دیگر هم به ثمر برسانیم. البته تا حدودای دقیقه 20، تیم ملی عراق بازی را به دست گرفته بود اما کم کم تفکرات آقای اسکوچیچ بر بازی غالب شد. عراق تیم خوبی است اما تیم ملی ایران با یک بازی هوشیارانه موفق شد نتیجه را از آن خود کند.

تهامی در ادامه نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم ملی ایران در همه خطوط خوب بازی می کند و هر نفری که اکنون در تیم ملی است بازی زیبایی را به نمایش می گذارد اما به نظرم تیم ملی به یک هافبک طراح نیاز دارد و با وجود این که هافبک های بزرگی داریم، این ضعف در تیم ملی مشهود است. ما در گذشته علی کریمی و نامجومطلق را داشتیم که پاس های خوبی به مهاجمان می دادند اما اکنون چنین بازیکنی را نداریم.

وی در پایان عنوان کرد: به نظر من با توجه به این که بازیکنان لژیونر ایران روز به روز باتجربه تر می شوند و بهتر کار می کنند، در مرحله مقدماتی جام جهانی نیز می توانیم برد داشته باشیم و حتی به نظرم این تیم ملی می تواند از گروه خودش نیز صعود کند زیرا بازیکنانی داریم که در حد جام جهانی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها