اسکوچیچ برعکس کی‌روش مربی بی‌‌آزاری است

مظلومی: شک نکنید که استقلال قهرمان می‌شود

ما باید با یک برنامه‌ریزی درست به فکر صعود به مرحله حذفی جام جهانی باشیم.

مظلومی: شک نکنید که استقلال قهرمان می‌شود

امیرحسین اعظمی

استقلال برخلاف سال‌های گذشته نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته و یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ امسال محسوب می‌شود. پرویز مظلومی عضو هیأت‌مدیره استقلال هم که تا چند سال پیش به‌عنوان سرمربی در این تیم فعالیت داشت، با اطمینان از قهرمانی تیمش در لیگ امسال حرف می‌زند.


  شرایط استقلال چطور است ‌؟
 همه‌‌چیز خوب است و تیم هم نتایج خوبی گرفته که این موضوع باعث خوشحالی ما و هواداران است. امیدوارم این روند تداوم داشته باشد.
  استقلال قهرمان می‌شود؟
شما شک نکنید که استقلال امسال قهرمان خواهد شد.
مجیدی بدون استرس و حاشیه کارش را به خوبی انجام می‌دهد و نتایج استقلال نشان می‌دهد که او چگونه کار کرده است. باشگاه هم در این مدت تلاش کرده تا به بازیکنان و کادر فنی آرامش بدهد. وقتی تیم آرامش داشته باشد همه‌‌چیز خوب پیش می‌رود.
   برای نیم‌فصل دوم تیم تقویت می‌شود؟
قطعا تقویت می‌شود مجیدی هم لیست مورد نظرش را به باشگاه داده و امیدوارم بازیکنان مورد نظر او جذب شوند.
  در مورد بازی ایران و عراق صحبتی دارید؟
این بازی که دیگر حرف زدن ندارد! از حالا صعود ایران را به جام‌جهانی تبریک می‌گویم و امیدوارم بچه‌ها با انجام یک بازی خوب عراق را شکست دهند. اگر هواداران هم به ورزشگاه بیایند که عالی خواهد شد.
  شما فکر می‌کنید صعود به جام‌جهانی همچنان دستاورد بزرگی برای فوتبال ماست؟
نه، ما باید با یک برنامه‌ریزی درست به فکر صعود به مرحله حذفی جام جهانی باشیم. ما باید خودمان را قوی‌تر کنیم چون در دوره‌های قبلی دست خالی از جام‌جهانی برگشتیم و دیگر نباید این اتفاق رخ دهد.
  در دوران بازیگری‌تان خاطره خاصی از بازی با عراق دارید؟
من با تیم ملی مقابل عراق بازی نکردم. فقط یک‌بار قبل از انقلاب با تیم تاج در یک بازی دوستانه برابر عراق قرار گرفتیم.
  در مورد عملکرد اسکوچیچ در تیم ملی چه صحبتی دارید؟
او نتایج خوبی گرفته و تا الان هم شکست نخورده است. اسکوچیچ برعکس کی‌روش مربی بی‌آزاری است و تیم را هم به خوبی هدایت کرده ولی اعتقاد من این است که کادر فنی تیم ملی نیاز به تقویت دارد.
  یعنی مربی دیگری جای اسکوچیچ بیاید؟
ما وقتی می‌خواهیم مربی بزرگ خارجی بیاوریم، بازنشسته‌ها را جزو گزینه‌ها قرار می‌دهیم. اگر قرار است مربی بزرگ بیاوریم، آیا شرایط این کار را داریم؟ البته یک‌سری از دوستان با افتخار می‌گویند قرارداد اسکوچیچ ریالی است ولی این چیزها از نظر من ملاک نیست. فکر می‌کنم همین کادر تقویت شود بهتر است، به هر حال اسکوچیچ برای تیم ملی زحمت کشیده و به مربیان ایرانی هم بها داده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها