پور‌علی‌گنجی: تیم ملی با کیفیتی در اختیار داریم

فکر می کنم با وجود ابتلای بازیکنان باکیفیت ما به کرونا، با بازیکنانی که داریم می توانیم نتیجه خوبی بگیریم.

پور‌علی‌گنجی: تیم ملی با کیفیتی در اختیار داریم

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم ملی که 5 ماه پیش و در جریان دیدار تیم باشگاهی خود یعنی شنژن برابر چینگ‌دائو دچار پارگی رباط صلیبی شده بود، این روزها مشغول انجام تمرینات برای بازگشت به میادین است. او در مرکز پزشکی اسپا قطر مورد عمل جراحی قرار گرفت و این روزها برای بازگشت به میادین، تمرینات خود را سپری می کند.

 

پورعلی‌گنجی در گفتگو با دوربین فدراسیون فوتبال درخصوص آخرین وضعیت خود گفت: در حال انجام تمرینات هستم. خدا را شکر وضعیتم خوب است و با جدیت تمریناتم را پشت سر می گذارم. فکر می کنم یک ماه و نیم تا 2 ماه دیگر بتوانم با تیم تمرین کنم و به میادین برگردم. پزشکان می گویند که قبل از 7 ماه نمی شود بازی کرد و خطرناک است. فعلا در حال انجام تمرین هستم.

 

وی درباره اینکه پس از او چند بازیکن دیگر مانند عارف غلامی نیز دچار پارگی رباط صلیبی شدند، پاسخ داد: به نظر من مصدومیت، بخشی از فوتبال است و این نوع آسیب دیدگی نیز طولانی مدت است. اگر بازیکن جراحی خوبی داشته باشد و تمرینات خوبی را پشت سر بگذارد، می تواند به فوتبال بازگردد و در میادین خیلی خوب ظاهر شود. ان شالله که بتوانیم تمرینات را پشت سر بگذاریم و بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم و برای باشگاه هایمان نیز به میدان برویم و برای خانواده هایمان نیز افتخار کسب کنیم.

پورعلی‌گنجی درخصوص صعود ایران به جام جهانی در صورت پیروزی برابر عراق گفت: همه بچه ها، بازیکنان خوبی هستند. به نظر من تیم ملی در حال حاضر تیم با کیفیتی است. کادرفنی خوبی در اختیار دارد و مدیریت خیلی خوبی حاکم است. با کیفیت و استعدادی که اکنون در تیم ملی داریم و همچنین مدیریتی که بالای سر تیم است، ما خیلی راحت و شاید خیلی متمرکز و پرتلاش توانستیم بازی ها را ببریم و نتایج خوبی کسب کنیم و ان شالله بتوانیم عراق را شکست دهیم. در بازی فردا، برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و ان شالله بتوانیم جشن صعود بگیریم و دل همه مردم ایران شاد شود.

 

مدافع تیم شنژن چین درباره ابتلای چند بازیکن تیم ملی به کرونا گفت: به هر حال این ویروس منحوس از جمع ما نمی رود ولی امیدوارم این بیماری هر چه زودتر ریشه کن شده و بازیکنان نیز به تمرینات بازگردند. برای تمام بازیکنان آرزوی سلامتی دارم. این شرایط بر جامعه حاکم است و ما باید حواسمان به خودمان و اطرافیانمان باشد. من فکر می کنم با وجود ابتلای بازیکنان باکیفیت ما به کرونا، با بازیکنانی که داریم می توانیم نتیجه خوبی بگیریم.

 

پورعلی‌گنجی درباره روز مادر نیز گفت: به هر حال همه مادران برای فرزندانشان باارزش هستند و حسن خدای روی زمین را دارند. برای من نیز مادرم عشق من است و تمام زندگی من به حساب می آید. خانواده‌ام تمام وجود من هستند و امیدوارم با تلاش و کوشش به میادین برگردم و دل مادرم و خانواده‌ام را شاد کنم و برای تمامی مادران عزیز آرزوی سلامتی و تندرستی دارم و ان شالله روح تمام مادرانی که در میان ما نیستند نیز شاد باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها