ویلموتس با تیم ملی همراه نیست

بهرام رضاییان معتقد است فدراسیون فکر نمی‌کرد که ویلموتس با تیم ملی همراه نباشد و بخواهد برای دیر شدن پولش کار را به شکایت برساند.

ویلموتس با تیم ملی همراه نیست

روز گذشته فدراسیون فوتبال دچار تغیرات زیادی شد و اسماعیل حسن‌زاده و مرتضی تورک استعفای خود را به مهدی تاج و فدراسیون فوتبال ارائه دادند که با موافقت رییس فدراسیون همراه شد.

بهرام رضاییان، پیشکسوت فوتبال و مدیرعامل سابق پارس جنوبی جم در گفت‌وگو با ایسنا درباره این تغییرات در فدراسیون اظهار کرد: این تغییرات دلایل خاص خود را داشتند و تغییر در هر جایی از کشور طبیعی است اما به دلیل حساس بودن فوتبال، این تغییرات شاخص می‌شوند. باید سعی کرد این فوتبالی‌ها را که زحمات زیادی کشیدند، با دلی خوش از فوتبال بدرقه کرد تا جواب زحماتشان داده شود.

وی ادامه داد: باید به مثبت بودن این تغییرات امیدوار بود اما تورک و حسن‌زاده زحمات زیادی را در این سال‌ها برای فوتبال و بحث‌های اخلاقی آن کشیدند. کمیته اخلاق با حضور تورک به خوبی توانست حواشی را از فوتبال دور کند و در مواقعی با تذکر نگذاشت قضیه بزرگ شود. حسن‌زاده نیز برخورد عادلانه‌ای در کمیته انضباطی داشت. من به خاطر می‌آورم در پرونده‌ای که علیه ما بود، به خوبی دفاعیات ما را شنید و عادلانه رای داد.

رضاییان درباره اقدام دیر فدراسیون مبنی بر پرداخت بخشی از قرارداد ویلموتس هم گفت: تحریم‌ها کار ایران را سخت کرده است. ما پول داریم اما در جابجایی آن به مشکل برمی‌خوریم. فدراسیون پول ویلموتس را پرداخت کرده بود و فکر می‌کرد که مربی بلژیکی هم با تیم ملی همراه باشد اما او کار را به شکایت و شکایت‌کشی رساند. این حواشی مربی‌های خارجی است و ویلموتس هم کاری کرد که استراماچونی و کالدرون کردند. خدا را شکر بحث جدی‌تر نشد اما این باید برای فدراسیون تجربه شود.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها