گلر اتریشی سپاهان در جشن سال نو میلادی

این دروازه‌بان که حالا چندماهی می‌شود که از حضورش در ایران سپری شده، به نظر می‌رسد توانسته خودش را با فرهنگ کشور نیز وفق بدهد.

در مراسمی که به مناسبت سال جدید میلادی در اصفهان برگزار شد، خانواده کریستوفر کنت هم حضور داشتند.

به گزارش مستقل آنلاین، ریستوفر نت در پنجره تابستانی لیگ بیست و یکم آخرین خرید سپاهانی‌ها برای تقویت ترکیب تیم بود و این دروازه‌بان اتریشی همانطور که تصور می‌شد، جلوتر از میرزازاد، کی خسروی حجت صدقی به ترکیب اصلی تیم رسید و توانسته تا اینجا در تمامی بازی های لیگ شماره یک طلایی پوشان اصفهانی باشد.

این دروازه‌بان که حالا چندماهی می‌شود که از حضورش در ایران سپری شده، به نظر می‌رسد توانسته خودش را با فرهنگ کشور نیز وفق بدهد و برخلاف روزهای ابتدایی که تنها و بدون خانواده به اصفهان پاگذاشته بود، در مراسمی که به همت شهرداری اصفهان برای تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان استان و همینطور خارجی‌های سپاهان و ذوب آهن ترتیب داده شده بود، در کنار همسر و دو فرزندش دیده شد.

پیش‌تر کی‌روش استنلی دیگر خارجی سپاهان نیز یکی از بازیکنان این تیم در سال های اخیر بوده که با فرهنگ ایران و اصفهان به خوبی ارتباط برقرار کرده بود و به همراه همسر و فرزندانش در اصفهان که یکی از زیباترین و توریستی‌ترین شهرهای ایران به شمار می رود، زندگی می‌کرد و حالا کریستوفر اتریشی که سال های اخیر را در آلمان و سپس یونان سپری کرده، همین رویه را در پیش گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها