پیام تبریک نوروزی مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران

در سال گذشته به یاری خداوند متعال و همت همکاران صدیق، زحمتکش و گرانقدر موفق به توسعه عملیات اکتشاف در پهنه های کشور شدیم.

پیام تبریک نوروزی مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران
«یا مقلب القلوب و الابصار ، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال»

نوروز باستانی ترنمی از عشق و زیبایی، تجلی‌گر حال و احوالی نو و بیدار کننده دل های خداجوست. خداوند متعال را شاکریم که دیگر بار توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را بر ایرانیان ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم.

فرا رسیدن سال نو اگرچه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه خانواده بزرگ شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، اما سرآغازی است بر یک سال کوشش و خدمتی دیگر. سالی که باید همراه با امید به فردایی بهتر بر تلاش خویش بیافزاییم. در سال گذشته به یاری خداوند متعال و همت همکاران صدیق، زحمتکش و گرانقدر موفق به توسعه عملیات اکتشاف در پهنه های کشور شدیم، همچنین فعال سازی ۳۲ معدن و به دنبال آن اشتغال زایی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و نیز احیای ۱۴۶ معدن کوچک مقیاس، و نیز توسعه فعالیت های پژوهشی و همکاری با دانشگاه ها جهت حمایت از پایان نامه های دانشجویی از جمله اقدامات ایمپاسکو در سال ۹۸ بوده است.
یقینا همه همکارانم در سال جدید طرحی نو برای زندگی فردی و اجتماعی درخواهند انداخت و همزمان با تحولات اجتماعی و جامعه، مسیری دگرگون ساز را دنبال خواهند کرد.
سال گذشته با شیوع ویروس کرونا سلامتی بسیاری از هموطنان عزیزمان به خطر افتاد، امیدوارم در سال جدید شاهد سلامتی و تندرستی برای ملت عزیزمان باشیم.
سالی همراه با شادی و شادکامی همراه با توفیق پروردگار برای همگان آرزومندم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها