احتمال جدایی قرضی چند بازیکن استقلال

متین کریم‌زاده، سبحان خاقاتی و فردین رابط هم بازیکنانی هستند که زمزمه جدایی از استقلال و حضور قرضی‌شان در دیگر تیم‌های لیگ برتری شنیده می‌شود.

احتمال جدایی قرضی چند بازیکن استقلال

یکی از بدترین خریدهای استقلال در این فصل محمدرضا آزادی بود، مهاجمی که در سال‌های اخیر بازی در تراکتور را تجربه کرد و سپس راهی لیگ یونان شد.

به گزارش مستقل آنلاین، آزادی در بازگشت به فوتبال ایران پیراهن استقلال را بر تن کرد که البته همان موقع هم برخی بابت این خرید از مجیدی انتقاد کردند. آزادی شانس زیادی برای ماندن در استقلال ندارد ولی نکته جالب اینجا است که او در حال حاضر پیشنهاد جالب توجهی ندارد. او دیروز در مساحبه‌ای گفت که قصد ترک استقلال را ندارد ولی آخرین اخبار حاکی از آن است که آزادی در لیست مازاد مجیدی قرار گرفته و مدیر برنامه‌های این بازیکن در تلاش است تا شرایط حضور او را در یکی تیم‌های لیگ برتری فراهم کند.

سعید مهری هم در فصل گذشته یکی از خریدهای عجیب استقلال بود که از تراکتور به این تیم آمد. ترافیک بازیکن در خط هافبک استقلال باعث شده تا مهری تصمیم به جدایی بگیرد و با حضور نفراتی مثل آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس و رضا آذری، او شانس زیادی برای بازی نخواهد داشت.

متین کریم‌زاده، سبحان خاقاتی و فردین رابط هم بازیکنانی هستند که زمزمه جدایی از استقلال و حضور قرضی‌شان در دیگر تیم‌های لیگ برتری شنیده می‌شود. این نفرات هم دنبال بیشتر بازی کردن هستند و باید دید مجیدی در فصل نقل و انتقالات چه تصمیمی در موردشان خواهد گرفت.البته گفته می‌شود که از بین این 3 بازیکن احتمال ماندن خاقانی در استقلال وجود دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها