تمجید پیروز قربانی از مجیدی

پیروز قربانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: روحیه جنگندگی در دانشگر وجود دارد و هم در خط دفاع و هم در خط فاز تهاجمی بازیکن خوبی است.

تمجید پیروز قربانی از مجیدی

به گزارش مستقل آنلاین : پیروز قربانی در خصوص دیدار استقلال و سپاهان اظهار داشت:

تیمی که یک نیمه ۱۰ نفره مقابل سپاهان بازی کند و برنده هم شود قطعا کار بزرگی کرده است. بازیکنان استقلال خیلی زحمت کشیدند و مزد زحمات خود را هم گرفتند.

وی در خصوص بازی خوب دانشگر در این دیدار تصریح کرد:

ما کاری به مسائل انضباطی باشگاه نداریم، اما دانشگر بازی خوبی ارائه داد و روحیه جنگندگی در این بازیکن وجود دارد. در مجموع فوتبالیست باید همین‌گونه باشد. دانشگر هم در خط دفاع و هم در خط فاز تهاجمی بازیکن خوبی است.

پیروز قربانی درباره طلسم گل نزدن قایدی هم خاطرنشان کرد:

نباید به این بازیکن فشار بیاورند. قایدی سرمایه فوتبال ماست و به نظر من تنها کسی که می‌تواند به قایدی کمک کند، خودش است. او در زمره بهترین بازیکن‌های لیگ بوده و نباید با نقد‌های زیاد، به او فشار بیاوریم. اینکه او ۹ یا ۱۰ گل بزند زیاد مهم نیست.

پیروز قربانی در پایان، در خصوص اینکه مجیدی می‌تواند فصل بعد هم سرمربی استقلال باشد، عنوان کرد:

فوتبال ایران نتیجه‌گرا شده است. شما بدترین فوتبال را بازی کن، اما نتیجه بگیر و بمان. متاسفانه همین تفکر باعث شده که ما در فوتبال پیشرفت نکنیم، چون از هوادار تا مدیرعامل، همه فقط نتیجه را می‌بینند. امیدوارم این نتایج ادامه داشته باشد و فرهاد مجیدی فصل بعد هم روی نیمکت استقلال باشد.

منبع : پارس فوتبال

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها