اینیستا: از ترک بارسا پشیمان نیستم

ندرس اینیستا می‌گوید با وجود اینکه حس عجیبی از بازی کردن برابر بارسلونا داشته جدایی از تیم باعث نمی‌شود پشیمان باشد.

اینیستا: از ترک بارسا پشیمان نیستم

آندرس اینیستا ستاره سابق تیم ملی اسپانیا و بارسلونا در قالب یک دیدار دوستانه برای تیم فوتبال ویسل کوبه ژاپن مقابل هم‌تیم‌های سابقش به میدان رفت که این بازی با پیروزی ۲ بر صفر بارسلونا به پایان رسید.

در این بازی نه تنها اینیستایی که سال ۲۰۱۸ بارسلونا را به مقصد ویسل کوبه ترک کرد بلکه دو تن دیگر از بازیکنان پیشین این تیم، داوید ویا و سرخی سامپر هم برابر شاگردان ارنستو والورده به میدان رفتند.

اینیستا در پایان مسابقه درباره اولین مصاف خود با بارسلونا در تمام دوران بازیگری‌اش به خبرنگاران گفت: این بازی برای من بسیار خاص بود و حس عجیبی داشت اما به محض آغاز بازی، تنها چیزی که ذهنم را مشغول کرد این بود که یک بازی خوب انجام دهم و وجهه‌ای خوب برای خودم و تیمم بسازم. روبه‌رو شدن با آنها (بازیکنان بارسلونا) و اینکه دیگر در کنارشان بازی نمی‌کنم احساس عجیبی داشت اما من از این بازی لذت بردم و نسبت به آن احساس خوبی دارم. از نظر کلی من فکر نمی‌کنم که عملکرد تیم‌مان بد بوده باشد. امروز روز خاصی بود. من هم از همه چیز راضی‌ام.

اینیستا در پاسخ به این سؤال که آیا از بابت ترک بارسلونا احساس پشیمانی نمی‌کند و خاطرات بازی در این تیم برایش زنده نشده است، گفت: من احساس پشیمانی نمی‌کنم، واژه پشیمانی برای احساسی که دارم خیلی سنگین است. ای کاش که هنوز هم احساس می‌کردم انگیزه و قدرت کافی برای بازی در بارسلونا را دارم. دوست داشتم در حالی که هنوز بازیکن بارسلونا هستم به اینجا می‌امدم و مقابل ویسل کوبه بازی می‌کردم اما دوران من در بارسلونا دیگر به سر آمده است. من به شیوه‌ای دیگر از این بازی لذت بردم. من همیشه انگیزه و اشتیاق دارم. امیدوارم که بارسلونا هم فصل پرباری داشته باشد و همه جام‌ها را ببرد.

 

آدرس: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها