والورده: گریزمن باید بیشتر هماهنگ شود

رنستو والورده از شرایط آبی‌واناری‌ها ابراز رضایت کرد و گفت که شاید این تیم یک مدافع چپ جذب کند.

والورده: گریزمن باید بیشتر هماهنگ شود

 ارنستو والورده در آستانه بازی دوستانه تیمش مقابل ویسل کوبه ژاپن، شرایط آبی‌واناری‌ها را مثبت ارزیابی کرد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این باره اظهار داشت: بعید است «آبه» بتواند بازی کند، چون هنوز درد دارد و دیروز هم فقط توانست در بخشی از تمرینات شرکت کند. دی یونگ و گریزمن هم باید بهتر شوند و هماهنگی بیشتری با تیم پیدا کنند. برای بازی پیش رو مطمئناً پیکه را در اختیار نخواهیم داشت، چون او آسیب‌دیدگی اندکی دارد.
والورده در ادامه افزود: بارسلونا همواره باید در مسیر پیشرفت و بهتر شدن باشد. فصل گذشته در مقطعی حیرت‌انگیز بازی کردیم. ما نیاز داریم مقابل دروازه فرصت‌طلب و بی‌رحم باشیم و تحت فشار، موقعیت به حریف ندهیم. البته اول از همه تمرکز ما روی حمله کردن خواهد بود.
وی با اشاره به روند آماده‌سازی تیمش گفت: تور پیش‌فصل ما چندان عادی و مثل گذشته نیست. بنا به دلایل زیادی، مجبور هستیم به کشور‌های دور از اسپانیا سفر کنیم. باشگاه اهداف مشخصی از سفر به این کشور‌ها دارد و آن هم توسعه برندش است. در ادامه به آمریکا سفر می‌کنیم که این البته به یک عادت تبدیل شده است. در هر صورت باید خودمان را با شرایط وفق بدهیم.
سرمربی بارسا در خاتمه اظهار داشت: تازه پیش‌فصل را شروع کرده‌ایم و یک هفته از تمرینات می‌گذرد. برای هماهنگ کردن بازیکنان به تمرینات تاکتیکی بیشتری نیاز داریم. این امکان وجود دارد که بازیکنی را در پست مدافع چپ جذب کنیم. با این حال بارسا تا روز آخر در بازار حضور و اتفاقات را زیر نظر دارد.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها