کونته جایگزین سولسشر؟

شکست سنگین منچستر برابر لیورپول منجر به این شد که شمارش معکوس برای پایان حضور سولسشر در اولدترافورد آغاز شود.

کونته جایگزین سولسشر؟

به گزارش مستقل آنلاین روزنامه مترو چاپ لندن نوشت:

اوله گونار سولسشر روز شنبه پس از اینکه به او گفته شد که در خطر برکناری نیست، فرصت دیگری برای تغییر دوران سلطنت خود در منچستریونایتد خواهد داشت. یونایتد روز یکشنبه توسط رقیب اصلی لیورپول تحقیر شد و تیم یورگن کلوپ در اولدترافورد با نتیجه 5-0 پیروز شد.

این شکست پس از 9 بازی لیگ برتر، یونایتد را 14 امتیازی می‌کند و می توان گفت آنها از رقابت برای عنوان قهرمانی خارج شده‌اند، زیرا کمتر از یک چهارم از رقابت‌ها به پایان رسیده است.

هیئت مدیره یونایتد روز دوشنبه نشست اضطراری را برگزار کرد و گمانه زنی ها مبنی بر اینکه سولسشر شغل خود را از دست خواهد داد و آنتونیو کونته جانشین او شود، وجود داشت.

با این حال، اتلتیک گزارش می دهد که برکناری سولسشر متوقف شده است و به او گفته شده است که در بازی شنبه مقابل تاتنهام هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت. منابع خبری می گویند که هیئت مدیره همچنان از سولسشر حمایت می کند و به او فرصت بیشتری داده می شود تا اوضاع را تغییر دهد.

سولسشر روز دوشنبه در کارینگتون بود اما به بازیکنان یک روز تعطیل برنامه ریزی شده داده شد. او روز سه شنبه تمرین خواهد کرد و همه نگاه ها به بازی شنبه در شمال لندن دوخته شده است.

هر چیزی جز برد احتمالاً درخواست ها برای رفتن سولسشر را افزایش می دهد و این گزارش ادعا می کند که مربی نروژی بخش زیادی از اقتدار خود در رختکن را از دست داده است.

در حالی که سولسشر هنوز یک چهره تحسین برانگیز است، تردیدهایی در مورد تاکتیک های او و توانایی او برای رقابت با مربیانی مانند پپ گواردیولا، یورگن کلوپ و توماس توخل وجود دارد.

سولسشر به بازیکنانش دستور داد که روز یکشنبه لیورپول را تحت فشار قرار دهند اما هیچ انسجامی در تاکتیک ها وجود نداشت .

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها