شیاطین سرخ در بحران؛

رونالدو پس از شکست مقابل لیورپول از منچستر می رود؟

پس از شکست سنگین منچستر یونایتد مقابل لیورپول کریستانو رونالدو از هم تیمی ها و مربی خود انتقاد کرد.برخی معتقدند پس از این شکست او دچار اختلاف نظر با سولسشر شده است.

رونالدو پس از شکست مقابل لیورپول از منچستر می رود؟

به گزارش مستقل آنلاین روزنامه میرور چاپ لندن در گزارشی نوشت:

کریستیانو رونالدو به هم تیمی های خود در منچستریونایتد گفته است آنها کسانی هستند که پس از شکست تحقیرآمیز خود مقابل لیورپول در اولدترافورد ، مقصر هستند. رونالدو دیشب فقط می توانست نگاه کند که شیاطین سرخ توسط رقبای قدیمی خود در مقابل جمعیت خشمگین در اولدترافورد مورد انتقاد و فحاشی قرار گرفتند.

فوق ستاره پرتغالی خوش شانس بود که پس از ضربه زدن به کرتیس جونز در زمین ماند و اخراج نشد ، در حالی که در نیمه دوم و گل او به لیورپول توسط VAR منتفی شد.

محمد صلاح بار دیگر ادعا کرد که بهترین بازیکن جهان است و برای دهمین بازی متوالی در راه هت تریک خیره کننده گلزنی کرد. نبی کیتا و دیوگو جوتا نیز به قدری قوی ظاهر شدند که اختلاف فنی بین این دو تیم کاملاً واضح بود.

 رونالدو در عوض تقصیر را به گردن هم تیمی های خود انداخت و با انتقاد از عملکرد سایر بازیکنان باعث شد از سیل انتقادات هواداران در امان بماند.

این ستاره 36 ساله در یک پست در شبکه های اجتماعی گفت:"گاهی اوقات نتیجه آن چیزی نیست که ما برای آن می جنگیم و گاهی اوقات نمره آن چیزی نیست که ما می خواهیم. و این فقط بر عهده ماست ، زیرا هیچ کس دیگری مقصر نیست. طرفداران ما بار دیگر در حمایت دائمی خود شگفت انگیز بودند. آنها سزاوار بهتر از این هستند ، بسیار بهتر ، و این به ما بستگی دارد که آن را ارائه دهیم. زمان آن هم اکنون است! "

یونایتد در حال حاضر در 11 بازی اخیر خود 5 شکست را متحمل شده است ، در حالی که سولسشر اعتراف کرد که تیمش به پایین ترین سطح رسیده است.

اما اوله گونار سولسشر پس از این باخت سنگین مورد انتقاد شدید قرار گرفت و بسیاری معتقدند موقعیت او در منچستر یونایتد غیرقابل دفاع است. 

این مربی نروژی پس از شکست سنگین گفت: "این بدترین احساس است. احساس این که به جایی که می خواهیم نرسیده ایم. در هفته های گذشته ما به دیوار آجری برخورد کرده ایم، این یک نگرانی است. این کمترین چیزی است که من بوده ام. من مسئولیت این شکست را می پذیرم. من به خودم اعتقاد دارم و به خواسته هایمان در باشگاه نزدیک می شوم. نتایج اخیراً به اندازه کافی خوب نبوده است و من این موضوع را می پذیرم.

اکنون زمان آن است. منچستریونایتد قبلاً روزهای سختی را پشت سر گذاشته است، ما این فصل را بد شروع کرده ایم. به دیوار آجری برخورد کرده ایم. باید نتایج را بسازیم - و بیشترین امتیازات را بگیریم."

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها