بن سلمان به دنبال رونالدو!

نیوکاسل پس از تبدیل شدن به ثروتمندترین باشگاه جهان آماده است تا در بازار نقل و انتقالات آینده خط حمله خود را تقویت کند و طبق گزارشات ، چهار بازیکن منچستریونایتد در لیست خواسته های آنها وجود دارد.

بن سلمان به دنبال رونالدو!

به گزارش مستقل آنلاین روزنامه میرور چاپ انگلیس نوشت:

پس از اینکه کنسرسیوم مورد حمایت عربستان سعودی خرید 300 میلیون پوندی باشگاه از مایک اشلی ، رئیس سابق این باشگاه را به سرانجام رساند ، از روز پنجشنبه تحت مالکیت جدید نیوکاسل قرار گرفت.

محمد بن سلمان ، ولیعهد عربستان سعودی ، پشت صندوق سرمایه گذاری عمومی سعودی است ، اما آماندا استاولی مسئول تصمیم گیری در نیوکاسل خواهد بود.

اتحادیه فوتبال انگلیس تضمین های قانونی لازم الاجرا را دریافت کرده است که پادشاهی عربستان سعودی کنترل باشگاه فوتبال نیوکاسل یونایتد را برعهده نخواهد داشت. به همین دلیل فوتبالدوستان در جزیره خوشحال هستند که این روند را به پایان رسانده اند که به باشگاه فوتبال نیوکاسل یونایتد و هواداران آنها اطمینان و شفافیت می بخشد.

نیوکاسل در حال حاضر در رده دوم لیگ برتر قرار دارد. اما انتظار می رود که آنها با باز شدن پنجره نقل و انتقالات در ماه ژانویه و با حمایت بن سلمان مقدار قابل توجهی پول نقد به دست آورند که قبلاً با تعداد انگشت شماری از بازیکنان کشور در ارتباط بوده اند.

به گزارش منچستر ایوینگ نیوز ، چهار ستاره شیاطین سرخ پیش از ژانویه در رادار نیوکاسل قرار دارند.

این گزارش ادعا می کند که آنتونی مارسیال فرانسوی در فهرست خروجی منچستر قرار دارد و گزینه های خود را پس از شکست در بازی اولدترافورد در نظر گرفته است.

سولشایر سرمربی منچستر یونایتد تابستان امسال جیدون سانچو و کریستیانو رونالدو را به خدمت گرفت اما حضور مارسیال تا اینجای فصل تنها به 5 بازی در لیگ برتر محدود شده است.جسی لینگارد دیگر بازیکن منچستریونایتد است که نیوکاسل به او علاقه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها