مدافع بارسلونا همبازی پورعلی‌گنجی شد

فرمالن، مدافع تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا با عقد قراردادی یک ساله همبازی مرتضی پورعلی گنجی در العربی قطر شد.

مدافع بارسلونا همبازی پورعلی‌گنجی شد

به نقل از رسانه‌های قطری، توماس فرمالن، مدافع ۳۳ بلژیکی سابق آس رم، آرسنال و ... که سابقه بازی در بارسلونا را دارد، با عقد قراردادی یک ساله به العربی قطر پیوست و همبازی مرتضی پورعلی گنجی شد.

العربی برای حضور قدرتمندانه در فصل جدید به دنبال جذب بازیکنان بزرگ است و تاکنون فرمالن را به خدمت گرفته است. این بازیکن در سالیان اخیر با مصدومیت‌های زیادی روبرو بوده، اما تصمیم گرفته برای یک سال راهی قطر شود و برای العربی بازی کند.

قرارداد فرمالن با بارسلونا به پایان رسید و او با وجود اینکه پیشنهادات اروپایی داشت، تصمیم گرفت که راهی لیگ ستارگان قطر شود. او افتخارات زیادی در رده باشگاهی دارد و در رده ملی نیز همراه با شیاطین سرخ (لقب تیم ملی بلژیک) موفق شد به مقام سوم جام جهانی ۲۰۱۸ برسد.

فرمالن در فوتبال اروپا سابقه حضور در تیم‌های همچون آژاکس، آرسنال، بارسلونا و رم دارد و در تمام رده‌های تیم ملی کشورش نیز بازی کرده است، اما آسیب دیدگی‌های زیاد او باعث شد تا بیشتر از روی سکو‌ها نظاره‌گر تیمش باشد و به همین خاطر لقب مدافع شیشه‌ای را به او دادند.

هدایت العربی در فصل جدید لیگ ستارگان قطر برعهده هیمر هالگریمسون است و این تیم با اضافه شدن فرمالن، ۷ - ۸ بازیکن خارجی دارد که درجمع آن‌ها نام گونارسون، کاپیتان ایسلند در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز دیدده می‌شود.

در العربی مرتضی پور علی گنجی مدافع ثابت است و با این تیم قرارداد سه ساله دارد و به احتمال خیلی زیاد او زوج فرمالن در خط دفاعی العربی برای فصل جدید خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها