شیری: امسال شرایط سختی داریم

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از پیروزی مقابل نیروی زمینی، درباره شرایط تیم شان صحبت کردند.

شیری: امسال شرایط سختی داریم

مهدی شیری، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از پیروزی ۴ بر صفر تیمش مقابل نیروی زمینی تهران اظهار کرد: به دلیل شرایط آب و هوایی که در ترکیه بود، نتوانستیم بازی تدارکاتی داشته باشیم. ما به بازی‌های دوستانه نیاز داریم و خوشبختانه روز به روز بهتر و هماهنگ‌تر از قبل می‌شویم.

او در مورد نارضایتی اعضای تیم از اردوی ترکیه گفت: در اردویی که داشتیم، قرار بود ۲ دیدار دوستانه داشته باشیم که به دلیل شرایط آب و هوایی لغو شدند و به این دلیل بازیکنان و کادرفنی ناراحت بودند.

شیری در مورد شرایط پرسپولیس برای لیگ نوزدهم بیان کرد: امسال شرایط سختی داریم و تیم‌های دیگر به خوبی بسته شده‌اند. ما هم شرایط خاصی داریم و تلاش می‌کنیم تا از قهرمانی مان دفاع کنیم. کالدرون مربی بزرگی است که رزومه قوی‌ای دارد و امیدوارم بتوانیم افتخارات گذشته را تکرار کنیم.

مدافع پرسپولیس در پایان در خصوص مشخص نبودن زمان برگزاری لیگ برتر اظهار داشت: این موضوع اذیت کننده است، زیرا برنامه خودمان را نمی‌دانیم و امیدوارم زودتر برنامه آغاز لیگ مشخص شود تا بتوانیم برنامه ریزی و بازی‌های دوستان مان را انجام دهیم.

همچنین امیر روستایی، مهاجم جوان سابق پیکان که عضو تیم ملی فوتبال امید ایران است و گل چهارم پرسپولیس را به ثمر رساند، پس از پایان بازی گفت: خدا را شکر که اولین گلم را برای پرسپولیس به ثمر رساندم و از این اتفاق بسیار خوشجال هستم. شرایط تیم مان روز به روز بهتر می‌شود و امیدوارم بتوانیم یک جام دیگر برای پرسپولیس بدست آوریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها