ذوب‌آهن بیخیال شکاری و تراکتور نیست!

باشگاه ذوب‌آهن همچنان پیگیر پرونده محرومیت رضا شکاری بازیکن اسبق خود و هافبک فعلی تراکتور است..

ذوب‌آهن بیخیال شکاری و تراکتور نیست!

پس از انتقال محمدرضا شکاری به تراکتور، سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، این انتقال را غیرقانونی دانست. او با تاکید بر این موضوع به بازیکن اسبق ذوب‌آهن هشدار داد که این اقدام از سوی او می‌تواند عواقب بدی برای وی داشته باشد. با گذشت چند هفته از انتقال شکاری به تراکتور، ذوب‌آهن هنوز بیخیال موضوع نشده است.

سعید آذری در جدیدترین اظهارنظر خود در این مورد گفت:

«برخی شایعه کرده‌اند من چون می‌خواستم سه بازیکن سربازمان را از تراکتور بگیرم شکاری را به این باشگاه فرستادم در حالی‌که ما پیگیر این پرونده هم هستیم و اخبار خوبی هم در این زمینه دریافت کرده‌ایم. مدام هم با وکیل خود در ایتالیا در تماس هستیم ولی در پرونده‌های این چنینی برای صدور رای پروسه‌ای زمانبر باید طی شود و اخبار پیگیری ما در مورد انتقال شکاری هم منتشر خواهد شد.»

به این ترتیب باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا ادعای ذوب‌آهن و مدیرعامل این تیم در مورد غیرقانونی بودن انتقال شکاری به تراکتور صخت داشته و این بازیکن با محرومیت مواجه می‌شود یا اینکه با رد ادعای یاد شده، مشکلی برای حضور بازیکن تیم امید در تراکتور به وجود نخواهد آمد؟

این در حالی است که باشگاه تراکتور اعلام کرده که هیچ مورد خاصی در خصوص انتقال شکاری وجود ندارد و در کمال تعامل با باشگاه روسی این بازیکن جذب شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها