بمب نقل و انتقالات تراکتور از روسیه می آید

زنوزی مالک باشگاه تراکتور که برای برخی امور تجاری راهی روسیه شده در تلاش است تا با استفاده از روابط خود در این کشور سعید عزت‌الهی را به جمع بازیکنان تراکتور اضافه کند

بمب نقل و انتقالات تراکتور از روسیه می آید

فعالیت‌های تجاری زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، در روسیه باعث شده وی روابط خوبی در این کشور داشته باشد.

رضا شکاری نمونه‌ای از از ارتباطات خوب زنوزی با روس‌ها بود که خیلی بی‌سر و صدا رضایت نامه وی برای تراکتور صادر شد و اکنون با بازگشت سعید عزت‌الهی به روسیه، زنوزی نیز برای جذب این ستاره تمایل نشان داده و صحبت‌هایی نیز در این راستا انجام شده است که فعلا در مورد جدیت این مذاکرات خبری در دست نیست.

تراکتوری‌ها شدیدا به دنبال یک هافبک دفاعی بزرگ هستند و گزینه‌های ایرانی خیلی باصرفه‌تر از گزینه‌های مطرح خارجی برای این خواهد بود و دو دو تای بیزینسمن تبریزی ستاره‌های ایرانی را وارد مدار تراکتور می‌کند. 

از نزدیکان زنوزی خبر می‌رسد که مالک تراکتور شخصا وارد ماجرای سعید عزت‌الهی شده است و هر چند مذاکرات چندان جدی و نهایی به نظر نمی‌رسد و هیچ یک از مدیران زیر مجموعه او در جریان روند مذاکرات نیستند. 

تراکتوری‌ها در این فصل دو ملی پوش را به جمع ملی پوش‌های خود اضافه کرده‌اند و با جذب سعید عزت‌الهی قطعا سر و صدای بزرگی به راه خواهند انداخت و کهکشان آنها با یک فوروارد خوب تکمیل خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها