امری: می‌خواهیم نشان دهیم بدون اوزیل هم قدرتمند هستیم/ نیوکاسل همیشه نیوکاسل است

اونای امری برای شاگردانش برنامه ویژه‌ای در تقابل با نیوکاسل دارد.

 امری: می‌خواهیم نشان دهیم بدون اوزیل هم قدرتمند هستیم/ نیوکاسل همیشه نیوکاسل است

به اعتقاد اونای امری بازی تیمش با نیوکاسل در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فرصت مناسبی است تا نشان داده شود توپچی‌ها بدون اوزیل و کولاسیناک هم خطرناک هستند. سرمربی تیم فوتبال آرسنال در کنفرانس خبری پیش از بازی هفته اول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس گفت: وقتی فصل گذشته به پایان رسید، با مصطفایی صحبت کردم. شکی نیست که او می‌خواهد بازی کند، زیرا فوتبالیست خوبی است.

وی افزود: تصمیم گرفته‌ایم در هر پست رقابت بیشتری ایجاد کنیم. نفراتی مانند لوئیز، سبایوس، تیرنی و په‌په به همین دلیل به باشگاه ما آمده‌اند. در واقع هرچه تیم رقابتی‌تر باشد، عملکرد بهتری در طول فصل خواهد داشت. شاید برخی بازیکنان تحت این شرایط کمتر بازی کنند و بخواهند جدا شوند. به هر حال این تصمیمی است که بازیکن و باشگاه با همفکری هم می‌گیرند.

سرمربی آرسنال خاطرنشان کرد: در حال حاضر مصطفایی در آرسنال حضور دارد و واقعاً در صورت احتیاج از او استفاده خواهیم کرد. اطمینان دارم کارش را به خوبی انجام خواهد داد. برخی هواداران بازیکنی در تیم را بیش از دیگران دوست دارند و این طبیعی است اما درون باشگاه می‌خواهم  تیمی بزرگ، قدرتمند، رقابتی و با ذهنیتی برنده داشته باشم، تیمی که در آن همه به یکدیگر اعتمادبه‌نفس دهند.

 امری در پایان خاطر نشان کرد: در اختیار نداشتن اوزیل و کولاسیناک توفیق اجباری است، چون می‌خواهیم نشان دهیم بدون آنها هم تیم قدرتمندی هستیم. نیوکاسل همیشه نیوکاسل است و باید با تمام توان و حواسی جمع به مصافش برویم.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها