مصاف حساس سن ایچ و ملی حفاری برای تثبیت صدرنشینی

هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال جمعه ۴ مرداد ماه به صورت همزمان و از ساعت ۱۸ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

مصاف حساس سن ایچ و ملی حفاری برای تثبیت صدرنشینی

در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور، هفته پنجم این رقابت‌ها  از روز جمعه ۴ مرداد ماه آغاز می‌شود و تیم‌ها در شهر‌های مختلف به مصاف یکدیگر می‌روند. در هفته گذشته بسیاری از تیم‌های مدعی قهرمانی نتوانستند نتایج دلخواه و قابل قبولی را کسب کنند. به همین دلیل به خاطر جبران نتیجه بازی گذشته خود قطعاً در این هفته با قدرت پا به میدان مسابقه می‌گذارند و از آن طرف هم تیم‌های پایین جدول برای آن که خود را نشان دهند با عزمی جدی وارد این رقابت از هفته خواهند شد.

رفته رفته مسابقات لیگ برتر دارد به اوج روز‌های خود نزدیک و همچنین تنور این رقابت‌ها هر هفته داغ و داغ‌تر می‌شود، به طوری که اکثر تیم‌ها از یکدیگر شناخت زیادی را به دست آورده اند.

شهروند و مس در ایستگاه پنجم به هم رسیدند/ مصاف حساس سن ایچ و ملی حفاری برای تثبیت صدرنشینی

در این هفته چند بازی از حساسیت و جذابیت بالایی برخودار است که در زیر به آن می‌پردازیم. برنامه کامل هفته پنجم مسابقات لیگ برتر به شرح ذیل است:

شهروند ساری - مس سونگون

ابتدا در یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی‌های این هفته دو تیم شهروند ساری و مس سونگون در سالن سید رسول حسینی شهر ساری به مصاف هم می‌روند. هر دو تیم در بازی گذشته خود در مقابل حریفانشان تن به شکست دادند و به نوعی در این مسابقه برای جبران شکست پا به میدان رقابت خواهند گذاشت و با تمام توان و انرژی خود وارد این مسابقه خواهند شد.

شهروند ساری که در این هفته میزبان تیم مس سونگون است، در بازی گذشته خود در شیراز به مصاف تیم ارژن این شهر رفت و در عین ناباوری و تعجب همگان با نتیجه پر گل ۶ بر ۱ مغلوب این تیم شیرازی شد. نکته‌ای که جالب توجه است این بود که ارژن شیراز تا قبل از هفته چهارم بدون کسب امتیازی در رده آخر جدول رده بندی مسابقات قرار داشت و با پیروزی بر تیم شهروند یک رده خود را در جدول توانست بالا بکشد و با انگیزه بسیار بالا لیگ را ادامه خواهد داد.

از آن سو تیم مس سونگون که در دو هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر توانست بازی‌های خود را پر گل و با نتایج خوب تمام کند، اما به یک باره در دو هفته متوالی در مقابل حریفان خود (سن ایچ ساوه، فرش آرا مشهد) تن به شکست داد و تا رده ششم جدول پایین آمد. همان طور که می‌دانید تیم مس سونگون ۱۶ مرداد ماه باید در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند و بعد از این رقابت‌ها باید بلافاصله در جام باشگاه‌های جهان حضور پیدا کند و این نتایجی که مس در دو هفته گذشته گرفت کمی جامعه فوتسال را نگران کرده است و ما امیدواریم که این تیم در جام باشگاه‌های آسیا و جهان پیروز و موفق باشد. مس هم اکنون با ۶ امتیاز در رده ۶ جدول قرار دارد و تیم شهروند ساری هم با ۴ امتیاز در رده ۱۱ جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفته است؛ بنابراین بازی روز جمعه دو تیم شهروند و مس از جذابیت خاص خودش برخوردار است و باید دید که چه نتیجه‌ای در این دیدار رقم خواهند خورد.

شهروند و مس در ایستگاه پنجم به هم رسیدند/ مصاف حساس سن ایچ و ملی حفاری برای تثبیت صدرنشینی

فرش آرا مشهد – هایپر شهر شاهین شهر

در یکی دیگر از بازی‌ها مهم و جذاب این هفته دو تیم فرش آرا مشهد و هایپر شهر شاهین شهر در مشهد به مصاف هم می‌روند. هر دو تیم در بازی گذشته خود توانستند حریفان سر سختی را از پیش رو بردارند و به مین دلیل با روحیه بالا پا به میدان این رقابت خواهند گذاشت.

تیم فرش آرا در بازی هفته گذشته خود در تبریز میهمان تیم مس سونگون بود و توانست تیم مس قهرمان دو دوره گذشته مسابقات لیگ برتر را در یک بازی حساب شده و منطقی با ۱ گل شکست دهد و اولین پیروزی خود را در رقابت‌های لیگ برتر به دست آورد.

از آن طرف هم تیم هایپر شهر که میزبان سن ایچ ساوه بود. هایپر در بازی با سن ایچ از شانس کمی برای پیروزی برخوردار بود، اما بازیکنان این تیم توانستند با انگیزه و روحیه بسیار بالایی که برای کسب پیروزی داشتند، سن ایچ را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهند و اولین شکست شاگردان اصغری مقدم را در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر رقم بزنند.

حال بازی روز جمعه این دو تیم می‌تواند از جذابیت و حساسیت خاصی برخوردا باشد، زیرا هر دو تیم برای آن که بخواهند وضعیت خود را در جدول سر و سامان دهند به دنبال کسب سه امتیاز در این بازی هستند. فرش آرا مشهد تا قبل از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر با ۴ امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد و تیم هایپر شهر شاهین شهر هم با پیروزی که هفته گذشته به دست آورد با ۶ امتیاز در رده ۷ قرار گرفته است.

اهورا بهبهان – سوهان محمد سیما قم

در دیگر بازی این هفته که می‌تواند از جذابیت بالایی برخوردار باشد، بازی دو تیم اهورا بهبهان و سوهان محمد سیما قم، تیم‌های سوم و چهارم جدول رده بندی مسابقات است. این دو تیم از ساعت ۱۸ روز جمعه در سالن شهید حیدریان قم به مصاف هم می‌روند. دو تیم اهورا و سوهان محمد سیما در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر موفق شده اند نتایج بسیار خوب و قابل قبولی را کسب کنند.

اهورا بهبهان در بازی گذشته خود میهمان تیم آذرخش بندر عباس بود و در پایان بازی توانست این تیم را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست دهد و جایگاه خود را در جدول بهتر کند. اکنون اهورا با ۷ امتیاز در رده ۳ رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد.

شهروند و مس در ایستگاه پنجم به هم رسیدند/ مصاف حساس سن ایچ و ملی حفاری برای تثبیت صدرنشینی

از آن سو تیم سوهان محمد سیما قم که در سه بازی گذشته خود در برابر حریفانش موفق شد که پیروز مسابقه باشد، در بازی هفته گذشته خود در برابر تیم گیتی پسند نایب قهرمان دوره گذشته رقابت‌ها قرار گرفت و در پایان آن بازی با نتیجه مساوی ۱ بر ۱ متوقف شدند. با این تساوی تیم سوهان محمد سیما با ۷ امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به اهورا در رده ۴ جدول قرار گرفت.

بدین ترتیب بازی روز جمعه دو تیم اهورا بهبهان و سوهان محمد سیما می‌تواند بسیار جذاب و دیدنی باشد، زیرا هر دو تیم در بالای جدول قرار گرفته اند و برای رسیدن به صدر جدول تلاش خواهند کرد.

گیتی پسند اصفهان - مقاومت البرز

در دیگر بازی این هفته تیم گیتی پسد اصفهان در سالن پیروزی اصفهان میزبان تیم مقاومت البرز خواهد بود. گیتی پسند که هنوز نتواسنته است خود را در رقابت‌های لیگ برتر پیدا کند و نتایج این تیم در این هفته‌ها نشان می‌دهد که این تیم دچار نوسان شده است و باید دید که در برابر تیم خوب و یک دست مقاومت البرز چه نتیجه‌ای را می‌تواند کسب کند.

اکنون گیتی پسند با ۵ امتیاز در رده ۹ جدول رده بندی مسابقات قرار دارد که این جایگاه برای چنین تیمی که در دوره قبل رقابت‌ها موفق شده بود عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد اصلاً خوشایند نیست.

تیم مقاومت البرز هم با ۷ امتیاز در رده ۵ قرار دارد.

سن ایچ ساوه – ملی حفاری اهواز

در ادامه رقابت‌های این هفته و در حساس‌ترین بازی، تیم‌های سن ایچ ساوه و ملی حفاری اهواز دو تیم ۹ امتیازی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر در ساوه به مصاف هم می‌روند. تیم پیروز این مسابقه می‌تواند جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند. هم اکنون تا قبل از آغاز هفته پنجم لیگ، تیم سن ایچ ساوه با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و همچنین تیم ملی حفاری اهواز هم با ۹ امیتاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به سن ایچ در پشت سر این تیم در رده ۲ جدول جای گرفته است و به نوعی می‌توان گفت که بازی این هفته دو تیم جنگ بر سر تصاحب صدرنشینی خواهد بود.

شهروند و مس در ایستگاه پنجم به هم رسیدند/ مصاف حساس سن ایچ و ملی حفاری برای تثبیت صدرنشینی

شاهین کرمانشاه – ارژن شیراز

در ادامه رقابت‌های این هفته تیم‌های شاهین کرمانشاه و ارژن شیراز در کرمانشاه به مصاف هم می‌روند هر دو تیم در این فصل تا کنون نتوانسته اند که نتیجه خوبی را کسب کنند و در انتهای جدول قرار گرفته اند. تا قبل از آغاز هفته پنجم تیم شاهین کرمانشاه با ۱ امتیاز در رده ۱۴ قرار دارد و تیم ارزن شیراز هم با ۳ امتیاز در رده ۱۳ جای گرفته است.

ستارگان ورامین – آذرخش بندر عباس

در آخرین دیدار این هفته دو تیم ستارگان ورامین و آذرخش بندر عباس در ورامین به دیدار هم می‌روند. تیم ستارگان ورامین در بازی هفته گذشته خود در اهواز میهمان تیم ملی حفاری این شهر بود و در پایان با نتیجه پر گل ۵ بر ۲ مغلوب این تیم خوزستانی شد. ستارگان ورامین اکنون با ۴ امتیاز در رده ۱۲ مسابقات جای دارند.

همچنین تیم آذرخش بندر عباس که در بازی هفته گذشته خود میزبان تیم اهورا بهبهان بود که در آن بازی نتوانست توفیقی به دست آورد و با نتیجه ۳ بر یک مغلوب نماینده بهبهان شد. تیم آذرخش بندر عباس نیز با ۶ امتیاز در رده ۸ جدول قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها