طالب نسب :حاشیه امسال گریبان پرسپولیس را خواهد گرفت

پیشکسوت آبی پوشان گفت: تیم استقلال در دو فصل‌ گذشته از نظر داشتن ستاره، تیم اول ایران بود که شفر نتوانست از این شرایط خوب استفاده کند.

طالب نسب :حاشیه امسال گریبان پرسپولیس را خواهد گرفت

اصغر طالب نسب  اظهار داشت: با شناخت نسبی که از استراماچونی به دست آوردم می‌توانم بگویم او شخصیت مثبتی دارد و حتی کمی فراتر رفته و بگویم استقلال گمشده خودش را پیدا کرد.

وی افزود: این مرد ایتالیایی دارای شخصیت خوبی است و کاریزمای هدایت تیم بزگی مثل استقلال را دارد. بزرگترین دشمن آبی‌ها در سالهای اخیر حاشیه‌های این تیم بود و استراماچونی می‌تواند این حاشیه‌ها را از بین ببرد.

هافبک پیشین آبی پوشان گفت: بعنوان مثال ما در فصل گذشته دو تا از بهترین دروازه‌بان های ایران را داشتیم اما بیشترین حاشیه را هم در همین پست داشتیم. استراماچونی می‌تواند این حاشیه‌ها را در این تیم از بین ببرد.

طالب نسب بیان داشت: استقلال در دو فصل گذشته از نظر بازیکن بهترین تیم ایران بود و بیشترین ستاره‌ها را داشت. تعداد نفرات ملی پوش هم همین موضوع را می‌گوید. برای فصل جدید این تیم قطعاً به اندازه دو فصل گذشته ستاره نخواهد داشت. اما به نظر می‌رسد از نظر تیمی شرایط بهتر خواهد بود و زمینه برای گرفتن نتیجه خوب است.

پیشکسوت آبی پوشان با بیان این نکته که در فصل جدید استقلال به همراه سپاهان و تراکتورسازی مدعی قهرمانی هستند، اضافه کرد: به نظر من پرسپولیس برای فصل بعد مدعی قهرمانی نیست چون حاشیه‌های این تیم آنقدر زیاد هست که از بیرون هم به راحتی می‌توان آن را احساس کرد. همان حاشیه‌هایی که چند سال است گریبان استقلال را گرفته، امسال پرسپولیس را با مشکل مواجه خواهد کرد.

ملی پوش سابق کشورمان با اشاره به تاخیر در شروع لیگ گفت: شاید این وقفه در آغاز مسابقات برای چند تیم که دیرتر شروع کردند خوب باشد، اما در کل به ضرر فوتبال است و زمان ثابت می‌کند که این وقفه در آغاز لیگ چه خسارتی به فوتبال ما خواهد زد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها