اسامی تیم ملی بسکتبال برای اردوی اروپایی اعلام شد

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران لیست نهایی نفرات اعزامی به اردوهای تدارکاتی برون مرزی تیم ملی قبل از جام جهانی را اعلام کرد.

اسامی تیم ملی بسکتبال برای اردوی اروپایی اعلام شد

مهران شاهین‌طبع اسامی 12 بازیکن را برای سفر بامداد پنجشنبه به کشور پرتغال اعلام کرد. این نفرات که از بین 15 بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی انتخاب شده‌اند‌، بامداد روز سوم مرداد راهی پرتغال می‌شوند.

اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

- صمد نیکخواه‌بهرامی

- حامد حدادی

- محمد جمشیدی

- بهنام یخچالی

- سجاد مشایخی

- محمد حسن‌زاده

- مایک رستم‌پور

- آرون گرامی‌پور

- آرمان زنگنه

- میثم میرزایی

- حامد حسین‌زاده

- رسول مظفری

 

مسعود قاسمی به عنوان سرپرست، فرزاد کوهیان، محمد عابدینی و مهران آتشی به عنوان مربی، بهروز مهدوی به عنوان مربی بدن‌ساز، مصطفی نجاتیان به عنوان پزشک، صادق توکلی به عنوان فیزیوتراپیست و محمد احمد آبادیان به عنوان تدارکات در این اردو حضور خواهند داشت.

تیم ملی بسکتبال ایران از 4 تا 6 مرداد در کشور پرتغال به مصاف تیم‌های ملی پرتغال و اسلواکی می‌رود. تیم ایران بعد از پایان این تورنمنت راهی روسیه خواهد شد. تیم ملی ایران از 17 تا 20 مرداد در تورنمنتی با حضور یونان و مجارستان شرکت می‌کند. براساس هماهنگی انجام شده تیم ایران در این مدت دو بار به مصاف تیم ملی بسکتبال یونان خواهد رفت.

تیم ملی بسکتبال ایران از 28 مرداد 3 شهریور در تورنمنت پیک چین با حضور تیم‌های ملی نیجریه، لهستان و مونته‌نگرو به میدان خواهد رفت.

جام جهانی 2019 چین از 9 شهریور آغاز می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها