مربی تیم فوتبال گل‌گهر:

مساوی برای گل گهر مانند شکست است

سیرجان - مربی تیم فوتبال گل‌گهر با اشاره به اینکه مساوی برای تیم گل گهر مثل شکست است، گفت: متأسفانه امروز نتوانستیم امتیازات لازم را از این بازی بگیریم.

مساوی برای گل گهر مانند شکست است

به گزارش مهر، سعید الهویی عصر جمعه بعد از مساوی بدون گل گل‌گهرِ میزبان برابر نفت مسجدسلیمان در ابتدای صحبتهایش عنوان کرد: به تیم نفت مسجد سلیمان تبریک می‌گویم چرا که بازی خیلی خوبی در بخش دفاعی برای خودشان ترسیم کردند و انجام دادند.

وی ادامه داد: متأسفانه نیمه اول بدی داشتیم، هر چند در ۱۰ دقیقه اول بازی را خوب شروع کردیم، ولی نتوانستیم آن روند را ادامه دهیم و بازی را به آن شکلی که می‌خواهیم بسازیم. نیمه دوم نسبت به نیمه اول شرایطمان در بازی‌سازی و بازی مالکانه خیلی بهتر شد، ولی باز به اندازه کافی برای اینکه یک تیم را که ساختار دفاعی خیلی خوب و منظمی دارد را شکست بدهیم، نبودیم، به همین دلیل متأسفانه ما امروز ۲ امتیاز از دست دادیم. الهویی ادامه داد: این مساوی برای تیم ما، برای قلعه‌نویی به خاطر اینکه نگاه بزرگی نسبت به تیمش دارد مثل شکست است، متأسفانه امروز نتوانستیم امتیازات لازم را از این بازی بگیریم ولی امیدوارم که در بازی‌های آینده بتوانیم جبران بکنیم.

الهویی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید «آیا انگیزه بازیکنان گل‌گهر نسبت به اوایل فصل کم شده است؟» اظهار داشت: قلعه‌نویی بسیار انسان بلند پروازی است و همیشه دنبال این است که تیمش بهترین عملکرد را داشته باشد و کسانی که با قلعه‌نوعی در تیمش همراه هستند، باید همیشه چنین نگرشی را داشته باشند؛ به این معنا که هر روز تمرین باید بهتر از روز قبل و هر بازی باید بهتر از بازی قبل باشد.

وی ادامه داد: کشتی با درایت قلعه‌نویی حرکت کرده، شما عملکرد گل‌گهر را با سالهای گذشته مقایسه بکنید، این کشتی حرکت کرده و مسیر خوبی را پیش گرفته است، اگر نتوانیم خودمان را با کاپیتان این کشتی با تفکرات و انگیزهایش هماهنگ بکنیم، مجبور هستیم که از آن پیاده بشویم.

عملکرد امروز تعداد زیادی از بازیکنان گل گهر خوب نبود

این مربی در جوابِ سوال خبرنگار دیگری که دلیل افت منشأ را خواست، گفت: منشأ خوب نبود، ولی فقط نمی‌توانیم بگویم منشأ خوب نبود، تعداد زیادی از بازیکنان ما خوب نبودند، طبیعی است که تمرکز تیم‌های حریف به خاطر عملکردی که منشأ در بازی‌های قبلی داشته و گل‌هایی که زده روی این بازیکن بیشتر است.

وی ادامه داد: منشأ باید این را بداند وقتی تمرکز بیشتری تیم‌های حریف رویش دارند، باید سعی کند عملکردش را بالاتر ببرد، تلاشش را بیشتر بکند، این یک ارتباط بسیار مستقیمی دارد بین ذهن این آدم و انگیزهایی که دارد. در پروسه تمرین، در توجه‌ای که قلعه‌نویی می‌کند، در برنامه‌های تاکتیکی ما، منشأ هم مثل یونس شاکری و بقیه بازیکنان، نقش بسیار مهمی را دارد، ولی خود بازیکنان از جمله منشأ باید بپذیرند که روز به روز عملکرد بهتری از خودشان نشان بدهند به خصوص الان، چرا که تیم‌های دیگر نسبت به بازیکنان تیم ما و گل‌گهر نگاه بسیار مثبت و سختگیرانه‌ای در بازی‌های روبرو پیدا کردند. الهویی در پاسخ به این سوال که «آیا تیم‌ها پلن B تیم گل‌گهر را خواندند» ابراز داشت: ما برای رسیدن به موفقیت، یک سری ملزومات لازم داریم، شما باید همه ملزومات را داشته باشید، تا آن موفقیتی را که می‌خواهید کسب کنید. فراموش نکنید که تیم مسجدسلیمان امروز برابر ما بازی بسیار خوبی با ساختار دفاعی منظمش انجام داد، تیمی است که تیم‌های بسیار خوبی را در فوتبال ایران متوقف کرده، سپاهان را برده، پرسپولیس را متوقف کرده، ساختار دفاعی بسیار منظمی دارد.

چند نفر از بازیکنان گل گهر امروز در زمین نبودند

وی ادامه داد: تیم مسجد سلیمان امروز هم سعی کرد با آن ساختار دفاعی چند لایه‌اش جلوی ایجاد موقعیت تیم ما را بگیرد، متأسفانه چند نفر از بازیکنان کلیدی خوبمان هم امروز در کنارمان نبودند، حتی از نوید عاشوری فقط ۴۵ دقیقه توانستیم استفاده کنیم، تمام اینها در کنار همدیگر باعث می‌شود که ما یک بازی کم موقعیت از تیممان ببینیم و کیفیت خوبی را نبینیم، ولی مطمئن هستم که در هفته‌های بعد کیفیت بالاتری را از تیم گل‌گهر خواهید دید.

وی در پاسخ به این پرسش که «قلعه‌نویی در بازی‌های نیم فصل اول چه مقدار به اهدافش دست یافته است؟» بیان داشت: من از طرف قلعه‌نویی عرض می‌کنم، شاید در نگاه بیرونی، یک گروهی بخواهد گل‌گهر را با فصول گذشته مقایسه کند، به این نتیجه می‌رسد که گل‌گهر، پیشرفت بزرگی کرده است، ولی در نگاه قلعه‌نویی، هنوز تیم پیشرفت لازم را نکرده است.

وی ادامه داد: هنوز ما و اعضای تیم نیاز داریم که ذهنمان را قوی‌تر و بلند نظرتر کنیم، دورتر را ببینیم، تلاش بیشتری بکنیم تا به آن سطح و عملکرد مدنظر قلعه‌نوعی برسیم، هنوز به آن سطح نرسیده‌ایم. من مطمئن هستم که قلعه‌نوعی از عملکرد همه ما اعضای تیم، به اندازه کافی راضی نیست، باید تلاش کنیم در این چند بازی باقیمانده نیم فصل اول و بعد نیم فصل دوم خودمان را به آن سطح انتظارات قلعه‌نویی برسانیم.

وی در خصوص عملکرد بشاگردی گفت: ما دو دروازه‌بان خیلی خوب داریم، «علیرضا حقیقی» و «مهرداد بشاگردی» که هر دو کیفیت خیلی خوبی در تمرینات از خودشان نشان دادند و در شرایط کنونی بر اساس عملکردهایی که در بازی قبل اتفاق افتاد، قلعه‌نویی با صحبتی که با مربی دروازه‌بانها می‌کند، نتیجه می‌گیرد که حقیقی یا بشاگردی درون دروازه بایستد. مهرداد در این دو بازی نسبت به آن اتفاقاتی که در جریان بازی افتاد عملکرد خوبی داشت، ولی هم مهرداد و هم حقیقی باید این را در ذهنشان داشته باشند که دو رقیب خیلی خوب هستند و هر کدامشان بهتر باشد، قلعه‌نویی از آن فرد را استفاده خواهد کرد.

گل‌گهر ظرفیت به جایگاه با ثبات در فوتبال ایران را دارد

الهویی در پاسخ به توضیح خبرنگاری که عنوان کرد «مقایسه گل‌گهرِ لیگ برتر با گل‎گهرِ لیگ یک جالب نمی‌باشد و تیم‌های لسترسیتی و لایپزیگ هم از لیگ‌های پایین‌تر وارد لیگ برتر کشورشان شدند و به قهرمانی رسیدند» گفت: من فکر نمی‌کنم که الان مفهوم صحبتی که من کردم، راجع به اینکه گل‌گهر از لیگ یک آمده بار منفی داشته باشد، مطمئناً گل‌گهر ظرفیت پیشرفت و رسیدن به جایگاه با ثبات در فوتبال ایران را دارد، برای همین هم قلعه‌نویی ابتدای فصل بین گزینه‌های که داشت، گل‎گهر را انتخاب کرد. وی ادامه داد: لستر سیتی و لایپزیگ که می‌گوئید از لیگ پایین‌تر آمده، سالی که قهرمان می‌شود نزدیک یک دهه قبلش به صورت مداوم در لیگ برتر انگلستان حضور داشته‌اند. الهویی بیان کرد: فراموش نکنید باشگاه گل‌گهرهمین الان با حضور قلعه‌نویی این اعضای جدید و کادر مدیریتی پیشرفت بسیار بزرگی در این فصل داشته، همین که شما و هواداران فوتبال سیرجان نسبت به مساوی خانگی مثل ما ناراحت هستید، این نشان می‌دهد ما پیشرفت زیادی داشتیم، قدم‌های بزرگی برداشتیم، باید در کنار همدیگر باشیم تا این فصل به موفقیت برسیم. مطمئن باشید که سبقه باشگاه گل‌گهر برای ما ارزشمند است و تمام تلاشمان را برای موفقیت این تیم و مردم سیرجان خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها