گریژمان:مسی با من صحبت نکرده است

ستاره جدید فرانسوی بارسلونا گفت:مسی هنوز با من صحبت نکرده است اما پیامی از سوی سوارس به من رسید که ورودم به تیم را خوش آمد گفت.

گریژمان:مسی با من صحبت نکرده است

آنتونیو گریژمان، ستاره جدید بارسلونا اعلام کرد که لیونل مسی، کاپیتان تیم هنوز با او صحبتی نکرد ولی سوارس در تماس تلفنی به او خوش آمد گفته است.

گریژمان پیش از دیدار دوستانه با چلسی گفت: مسی هنوز با من صحبت نکرده است اما پیامی از سوی سوارس به من رسید که ورودم به تیم را خوش آمد گفت. از اینکه به بارسلونا آمدم خوشحال هستم. کل مجموعه از من استقبال خوبی کرد.

وی افزود: ما روش های مختلفی در حمله داریم. سرعتی که در اتلتیکو اجرا می کردیم نیاز به صبر داشت. من با بازی ها هماهنگ خواهیم شد و مشکلی با حمله یا عقب نشینی تیم ندارم.

ستاره تیم ملی فرانسه درباره احتمال حضور نیمار در بارسلونا گفت: من رختکن درباره این موضوع صحبت نکردم اما او بازیکن خوبی است. با وجود مصدومیت های متوالی اش ولی سطح بازیش فوق العاده است. چیزهای زیادی است که می توانیم درباره آن صحبت کنیم.ما بازیکنان مثل دمبله، کوتینیو و مالکوم داریم که اهمیت زیادی برای ما دارند و در صورت آمادگی کامل آنها می تواند به تیم کمک زیادی کند.

بارسلونا فردا((سه شنبه) در دیدارهای بین المللی دوستانه به مصاف چلسی می رود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها