راجر فدرر: عاشق دیدن بازی مسی هستم

راجر فدرر ستاره تنیس جهان، علاقه زیادی به فوتبال دارد و بازیکن مورد علاقه او کسی نیست جز ستاره آرژانتینی بارسلونا یعنی لیونل مسی

راجر فدرر: عاشق دیدن بازی مسی هستم

راجر فدرر همیشه از هواداران پر و پا قرص لیونل مسی، کاپیتان 31 ساله و آرژانتینی بارسلونا بوده و حالا در مصاحبه‌ای ضمن تمجید از سبک بازی این بازیکن، ابراز امیدواری کرد روزی مسی با لباس آلبی سلسته قادر به فتح جام جهانی هم باشد؛ اتفاقی که هنوز برای این فوق ستاره رخ نداده و شاید در سال 2022 دیگر مسی در ترکیب تیم ملی آرژانتین جایی نداشته باشد.

راجر فدرر گفت: "بیشترین صفتی از لیونل مسی که من به آن علاقمندم این است که وقتی او پا به توپ می‌شود، جهت حرکت بدن خود را به سمت دروازه حریف کرده و دید کاملی از زمین دارد، پس مسی در ادامه دریبل زده، پاس می‌دهد یا به سمت دروازه حریف شلیک می‌کند، بنابراین همیشه سه گزینه برای مسی وجود دارد و او یکی از معدود بازیکنانی است که چنین شرایطی دارد."

چند سال پیش فدرر مدعی شد مسی بزرگترین فوتبالیست تمام دوران است و وی هنوز هم روی عقیده خود پافشاری می‌کند. راجر فدرر اضافه کرد: "من فکر می‌کنم مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. من عاشق تماشای بازی مسی هستم و امیدوارم او یک روز بتواند با تیم ملی آرژانتین جام جهانی را فتح کند."

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها