حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا تائید شد + جزئیات

تیم فوتبال پرسپولیس، فینالیست قطعی فینال لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا تائید شد + جزئیات

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز با انتشار مطلبی ضمن تائید فینالیست بودن تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، عنوان کرد که شاگردان یحیی گل‌محمدی منتظر مشخص شدن رقیب خود از بین تیم‌های شرق آسیا هستند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در همین زمینه نوشت: تیم پرسپولیس به عنوان نماینده غرب آسیا راهی فینال شده و منتظر است تا رقیب شرق آسیایی خود را برای مسابقه ۱۹ دسامبر که در ورزشگاه الجنوب دوحه برگزار می‌شود بشناسد. حالا که نماینده غرب آسیا منتظر نماینده شرق آسیاست انتظار می‌رود که همچون مسابقات ماه سپتامبر این مسابقات هم با موفقیت تکرار شود.

در این مطلب آمده است: با توجه به موفقیت آمیز بودن رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط بازیکنان، مربیان، مسئولان تیم‌ها و همراهان که تحت نظارت شدید بودند، مسائل مربوط به مراقبت‌های مربوط به کووید ۱۹ نیز با موفقیت پشت سر گذاشته شد.

 

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه این گزارش آورده که تیم‌های چینی، ژاپنی و کره جنوبی به عنوان مدعیان صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا مطرح هستند.

در این گزارش همچنین اشاره شده که از آنجایی که در مسابقات مرحله غرب استفاده از کمک داور ویدئویی با موفقیت انجام شد، در مسابقات منطقه شرق هم از VAR استفاده خواهد شد.

همچنین در پایان این مطلب، کنفدراسیون فوتبال آسیا با به راه انداختن یک نظرسنجی، از کاربران خود خواسته تا رقیب پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا را حدس بزنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها