بازدید مدیرعامل شرکت مس از اردوی تیم فوتبال مس کرمان در تهران

دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس از اردوی تدارکاتی تیم فوتبال مس کرمان در تهران بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل شرکت مس از اردوی تیم فوتبال مس کرمان در تهران

به گزارش مس پرس، در این بازدید حیدر ضیغمی، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی دکتر سعدمحمدی را همراهی کرده و از اردوی تدارکاتی تیم فوتبال مس کرمان در تهران بازدید به عمل آوردند.

بر اساس این گزارش، دکتر سعدمحمدی در جریان این بازدید با بیان این‌که در فصل گذشته همه باشگاه ‌های صنعت مس دستاوردها و نتایج خوبی در رقابت‌ها کسب کردند گفت: کسب قهرمانی های پی در پی در مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی از فوتبال گرفته تا هندبال و دومیدانی موجب شد که ورزش مس به عنوان یک برند در سطح جامعه مطرح شود.

وی با تاکید بر این‌که جایگاه ورزش صنعت مس مدیون زحمات تک تک بازیکنان و کادر فنی و اعضای هیات مدیره است اظهار داشت: تیم فوتبال مس کرمان در فصل گذشته تنها با اختلاف یک گل از صعود به مسابقات لیگ برتر بازماند.

سعدمحمدی تصریح کرد: این تیم باید در فصل جدید هر چه در توان خود دارد به نمایش بگذارد تا به مسابقات لیگ برتر راه یابد و خاطره شیرین صعود و درخشش این تیم در مسابقات لیگ برتر، حضور در لیگ قهرمانان آسیا و نایب قهرمانی جام حذفی  سال های 88 تا 90 را تکرار کند.

گفتنی است، در اردوی تدارکاتی تیم فوتبال مس کرمان که بیش از ده روز انجام گرفت، بازیکنان تیم مس کرمان تمرینات سنگین و پرفشار را با روحیه خوب و تمام توان زیر نظر کادر فنی انجام دادند و سه بازی دوستانه برابر تیم های خوشه طلایی، نود و پارس جم را نیز در این اردو برگزار کردند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها