نماینده مردم سیرجان:

تلاش‌های ارزنده مدیران گل‌ گهر در حوزه ورزش قابل تقدیر و تحسین است

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مجموعه ورزشی سردار شهید سلیمانی و باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر در دیدار با مدیرعامل، اعضا هیئت‌مدیره و پرسنل باشگاه گل‌گهر، هزینه کردن در ورزش را سرمایه‌گذاری دانست و گفت: مهمترین امر برای تشویق جوانان و تقویت روحیه ورزشکاری کشور که ارزش افزوده و بازدهی مثبت دارد، سرمایه‌گذاری در امر ورزش است.

تلاش‌های ارزنده مدیران گل‌ گهر در حوزه ورزش قابل تقدیر و تحسین است

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید صادقانه از تلاش‌های آقای مهندس ملارحمان در بحث ورزش تشکر کرد، گفت: در توسعه و گسترش حوزه ورزش گل‌گهر دو نفر نقش اساسی داشتند، آقای ملارحمان و آقای عتیقی، زمانی که ایشان عضو هیئت‌مدیره باشگاه شد با تمام وجود از ورزش حمایت کرد که این تلاش قابل تقدیر است.

وی افزود: آقای ملارحمان نیز با تلاش‌های فراوان خود و تیم همراه در بحث توسعه مجموعه‌ها و باشگاه فرهنگی ورزشی، کاری بزرگ و ماندگار برای جوانان این شهر انجام داد و همچنین در تثبیت آقای جواهری نیز نقشی اساسی و بی‌بدیل داشت.

در موقع بحران، همانند فصل گذشته که تیم با مشکل اساسی مواجه ‌شد، حق طبیعی مدیرعامل بود که یک تصمیم جدی و فوری بگیرد اما ایشان از عوامل باشگاه و تیم حمایت کرد و این حمایت‌ها نتیجه مطلوب داد و عملکرد تیم نسبت به گذشته تغییر کرد و مردم و هواداران، نتایج مثبت آن را مشاهده کردند که این تلاش‌های ارزنده نباید نادیده گرفته شود و در هر محفل و مجلسی باید از این افراد به‌صورت ویژه و خاص سخن گفته شود.

نماینده مردم سیرجان بیان کرد: دیدار آقای ملارحمان با وزیر ورزش و حمایت همه‌جانبه ایشان از مجموعه ورزش گل‌گهر و سرمایه‌ای که به این امر و به پروژه‌های عمرانی ورزشی اختصاص داده شده قابل تقدیر و تحسین است، چراکه کارهایی که امروز در حوزه عمرانی در حال انجام است از توان یک استان و حتی وزارت ورزش بالاتر است. این را شفاف و صادقانه می‌گویم، اگر ده سال دیگر هم در مجلس و محفلی نشستید در بحث زیرساخت‌های عمرانی و ورزشی، عملکرد آقای ملارحمان و تیم همراهش را الگو قرار داده و تلاش‌های بی‌شائبه و قابل تحسین ایشان را خط‌کش ارزیابی عملکرد فعالیت‌های خود قرار دهید.

در پایان، نماینده مردم سیرجان در مجلس با اشاره به اقدامات باشگاه گل‌گهر در بحث اجرای پروتکل‌های بهداشتی و کنترل ویروس منحوس کرونا با اهدای بسته‌های معیشتی و بهداشتی به نیازمندان گفت: این اقدام خداپسندانه و مورد تأکید مقام معظم رهبری به عنوان «کمک مومنانه» بسیار ستودنی و غیرقابل‌ توصیف انجام گردیده و این عملکرد نشان از روحیه معنوی، راه علوی و لبیک به فرمایشات رهبری، روحیه ورزشی، جوانمردی و جهادی مدیران شرکت گل‌گهر دارد. وی تیم فوتبال گل‌گهر را یکی از تیم‌های خوب و بی‌حاشیه دانست و گفت: گل‌گهر تابحال جزو تیم‌های خوب و بی‌حاشیه در سطح کشور بوده که درگیر مسائل دلالی و لابی‌گری نشده و باید مدیران تلاش کنند که این شرایط حفظ و با تلاش بیشتر، عملکرد بهتری در لیگ آینده داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها