بازدید مدیرعامل و اعضا هیئت مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر از کارخانه بازیابی هماتیت

جلسه هیئت مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، صبح امروز با حضور اعضا هیئت مدیره در محل مجتمع گل‌گهر برگزار شد.

بازدید مدیرعامل و اعضا هیئت مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر از کارخانه بازیابی هماتیت

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، اعضا هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت پس از پایان جلسه دو ساعته در محل مجتمع به بازدید از برخی طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا در منطقه گل‌گهر پرداختند.

اعضا هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در بازدید از پروژه کارخانه بازیابی هماتیت در جریان آخرین وضعیت این پروژه جهت عملیات تست و راه‌اندازی در سال جهش تولید قرار گرفتند.

پروژه کارخانه بازیابی هماتیت، به عنوان بزرگترین کارخانه هماتیتی کشور شامل دو خط بازیابی خوراک خشک با ظرفیت ۶۰۰ هزار تن در سال و دو خط بازیابی خوراک تر با ظرفیت ۴۰۰ هزار تن در سال می‌باشد.

از مهم‌ترین مشخصات فنی این کارخانه می‌توان به مواردی همچون، عدم وابستگی ۸ ساله تامین خوراک به معدن، تکمیل زنجیره ارزش محصولات به واسطه رمقگیری مواد میانی کم عیار هماتیتی، بهره‌گیری از دانش و سرمایه بومی منطقه گل‌گهر در طراحی، اجرا و نصب، ظرفیت خوراک دهی ۴ میلیون تن در سال، ظرفیت تولید ۱ میلیون تن کنسانتره در سال، کنسانتره محصول با عیار آهن ۶۵ درصد، دانه‌بندی محصول زیر ۱۰۰ میکرون، تولید پلت فید هماتیتی و عمر خوراک کارخانه ۸ سال اشاره کرد.

میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در این پروژه بالغ بر ۳۶۰۰ میلیارد ریال می باشد و میزان اشتغال پروژه نیز پس از بهره‌برداری۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۶۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم خواهد بود.

لازم به ذکر است، برنامه حضور اعضا هیئت مدیره در منطقه گل‌گهر و بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا در این منطقه به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

بازدید اعضا هیئت مدیره و مدیرعامل گل‌گهر از طرح‌ها و پروژه‌های منطقه گل‌گهر

 

اعضا هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در ادامه برنامه دو روزه خود در منطقه گل‌گهر به بازدید از برخی دیگر از طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا در این منطقه پرداختند.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، اعضا هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت صبح امروز ابتدا به شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر رفتند و ضمن بازدید از پروژه احداث کارخانه ذوب و ریخته گری در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفتند.

اعضا هیئت مدیره و مدیرعامل گل‌گهر سپس به شرکت مجتمع جهان فولاد رفتند و کارخانه آهن اسفنجی و ذوب این شرکت را مورد بازدید و ارزیابی قرار دادند.

بازدید از پروژه انتقال ریلی در منطقه گل‌گهر، پروژه دیگری بود که مورد بازدید اعضا هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت گل‌گهر قرار گرفت.

برنامه پایانی بازدیدهای دو روزه اعضا هیئت مدیره و مدیرعامل گل‌گهر، بازدید از پیت معدن شماره یک گل‌گهر بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها