یارانه رئال به مشتریان گرت بیل

رئال مادرید برای آن که هرچه زودتر هافبک ولزی خود را به فروش برساند، تسهیلات ویژه‌ای برای تیم خریدار در نظر گرفته است.

یارانه رئال به مشتریان گرت بیل

به گزارش خبرنگار مستقل آنلاین ، به نوشته روزنامه تلگراف باشگاه رئال مادرید حاضر است برای تسهیل جدایی گرت بیل هافبک ولزی خود نیمی از دستمزد او را نیز تقبل کند.

گرت بیل در برنامه‌های زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید جایی ندارد، اما دستمزد بالای او باعث شده تیم‌های دیگر نتوانند برای جذب او قدم پیش بگذارند، از سوی دیگر این بازیکن ولزی هم به هیچ وجه حاضر نیست به تیمی برود که دستمزدی کمتر از رئال مادرید به او بپردازد.

باشگاه رئال مادرید برای حل این معضل و بخاطر این که بتواند تیم‌های دیگر را به خرید بازیکن تیم ملی ولز ترغیب و تشویق کند و هر چه سریعتر از دست این هافبک جنجالی خود خلاص شود حاضر شده است نیمی از مبلغ دستمزد "بیل" را بپردازد. حالا رئال باید باشگاهی پیدا کند که حاضر باشد سالانه ۱۰ میلیون یورو به بیل دستمزد بدهد.

با توجه به اینکه چندین باشگاه انگلیسی خواستار برگرداندن بازیکن سابق تاتنهام به لیگ جزیره هستند، این کمک مالی رئال که به نوعی "یارانه" محسوب می‌شود، ممکن است انتقال او به تیم‌های لیگ برتری را تسهیل کند.

رئال که این روز‌ها در بازار نقل و انتقالات بیشتر فروشنده است تا خریدار، موفق شده بازیکنانی مانند خامس رودریگز، براهیم دیاز و سبایوس را بفروشد. شاید بازیکن بعدی "رگیلون" مدافع چپ این تیم باشد.

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها