تماس کلوپ برای امباپه؛ لیورپول چقدر جدی است؟

بعد از انتشار اخباری درباره تمایل لیورپول به جذب کیلیان امباپه، نشریه فرانسوی le10sport می‌گوید یورگن کلوپ در این باره شخصا با پدر امباپه تماس گرفته است.

تماس کلوپ برای امباپه؛ لیورپول چقدر جدی است؟

در روزهای اخیر اخباری درباره تمایل باشگاه لیورپول به جذب کیلیان امباپه پدیده فرانسوی باشگاه پاری سن ژرمن مطرح شده است. حالا نشریه فرانسوی le10sport با انتشار یک خبر اختصاصی مدعی است به اخباری دست پیدا کرده که نشان می‌دهد این شایعات درست بوده و حتی یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در این باره با پدر امباپه تماس گرفته و خط تماس بین آنها برقرار شده است.

 

 

این نشریه فرانسوی در گزارش خود می‌گوید لیورپول احتمال می‌دهد که سادیو مانه، ستاره سنگالی‌اش را از دست خواهد داد و به همین علت است که به دنبال جذب جانشینی برای او می‌گردد. لیورپولی‌ها گزینه ایده‌آل خود برای جانشینی مانه را کیلیان امباپه می‌دانند.

 

بر اساس گزارش le10sport یورگن کلوپ برای اطلاع از تمایل امباپه و نزدیکانش به انتقال به باشگاه لیورپول تماسی تلفنی با تیم او برقرار کرده و درباره این انتقال با پدر او صحبت کرده است. کلوپ در این تماس تلفنی از علاقه خودش و باشگاه لیورپول به در اختیار داشتن کیلیان صحبت کرده و در عین حال سعی کرده از صحبتهای پدر او دریابد که کیلیان برای فصل تابستان چه برنامه‌ای دارد و حضور در کدام تیم را ترجیح می‌دهد.

 

 

اما نشریه le10sport مدعی است باشگاه پاری سن ژرمن فعلا از بابت فعالیت‌های لیورپول درباره امباپه نگران نیست چرا که می‌داند باشگاه‌های معدودی هستند که می‌توانند از نظر مالی، انتظار آنها را برای رها کردن امباپه برآورده کنند. از نگاه PSG تنها باشگاه‌های رئال مادرید، منچسترسیتی، یوونتوس و منچستریونایتد هستند که از بنیه مالی کافی برای پرداخت مبلغ مورد نظرشان برخوردارند.

 

پاری سن ژرمن به پیشنهادهای کمتر از 200 میلیون یورو برای امباپه حتی نگاه هم نخواهد کرد. ولی آیا لیورپول می‌تواند چنین پیشنهادی ارائه دهد؟ حتی در صورت فروش سادیو مانه هم پرداخت چنین مبلغی برای لیورپولی‌ها غیرممکن به نظر می‌رسد. به خصوص با در نظر گرفتن دستمزد هنگفت امباپه، آن هم در شرایطی که PSG قصد دارد به زودی دستمزد او را افزایش داده و به رقم دستمزد نیمار برساند، یعنی چیزی در حدود 30 میلیون یورو در هر فصل.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها