خاطرات شیرین لمپارد از بایرن مونیخ عکس

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی خاظرات خوبی در دوران ورزشی اش از بایرن مونیخ دارد.

به گزارش مستقل آنلاین، با شکست 0-3 در خانه و البته لشکری از بازیکنان مصدوم، چلسی برای غلبه بر بایرن مونیخ و صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان به چیزی شبیه به معجزه نیاز دارد، اما فرانک لمپارد در نشست خبری قبل از بازی تاکید کرد این تیم به صعود باور دارد و برای رسیدن به این هدف مبارزه خواهد کرد.

 

اما فرانک لمپارد در مستطیل سبز روزهای درخشانی را برابر این تیم آلمانی تجربه کرده است. در فصل 06-2005، بایرن و چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند که بازی رفت در لندن با برتری 2-4 تیم ژوزه مورینیو به پایان رسید. فرانک لمپارد در آن دیدار دو بار موفق به گلزنی شد که یکی از گل های او با استپ پاس کلود ماکله له و ضربه ای فوق العاده و مهارنشدنی به گوشه دروازه اولیور کان به ثمر رسید و این ضربه بی شک در فهرست گل های تاریخ لیگ قهرمانان جای دارد. در بازی برگشت بایرن مونخ 2-3 پیروز شد، اما در نهایت این چلسی بود که توانست راهی نیمه نهایی شود.

 

همچنین در فینال سال 2012 دذر مونیخ، فرانک لمپارد بازوبند کاپیتانی تیمش را در غیاب جان تری بر بازو بسته بود و در ضربات پنالتی نیز یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند تا چلسی برای اولین و آخرین بار به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان دست یابد.

 

 

 

 
منبع :ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها