تنش بزرگ در سکوت؛ نویر از بایرن کفری است!

فرانکفورتر آلگماینه در گزارشی به تنش ایجاد شده در روابط بایرن مونیخ و مانوئل نویر پرداخته و از آن به عنوان دردسر بزرگ بایرن یاد کرده است.

تنش بزرگ در سکوت؛ نویر از بایرن کفری است!

روزنامه آلمانی فرانکفورتر آلگماینه زایتونگ در گزارشی به تنش در روابط مانوئل نویر، سنگربان ملی‌پوش آلمانی و باشگاه بایرن مونیخ پرداخته و آن را یکی از بزرگترین دردسرهای تیم باواریایی در سالهای اخیر توصیف کرده است.

 

فرانکفورتر آلگماینه می‌گوید هواداران بایرن همچنان خواهان حفظ نویر در تیم‌شان هستند ولی از شواهد و قرائن اینطور به نظر می‌رسد که دوران حضور او در بایرن ممکن است به زودی به پایان برسد. گفته می‌شود نویر از باشگاه به شدت عصبانی است و حتی به فکر ترک بایرن در تابستان 2021 افتاده است. کیکر اولین بار فاش کرد که نویر به دلیل علنی شدن محتوای محرمانه مذاکراتش با باشگاه از بایرن عصبانی شده است.

 

 

فرانکفورتر آلگماینه می‌گوید اعتماد متقابل نویر و باشگاه از دید او به شدت متزلزل شده و به همین علت مذاکرات دو طرف بر سر تمدید قرارداد فعلا متوقف شده است. این روزنامه آلمانی می‌گوید تماس‌های مکررش با باشگاه بایرن مونیخ برای اطلاع از  واکنش این باشگاه نسبت به شایعات اخیر، بی‌نتیجه مانده است.

 

در گزارش‌هایی که اخیرا در رسانه‌های آلمانی منتشر شده و جزئیات مذاکرات نویر و باشگاه بایرن را فاش کرده بود ادعا شده که نویر از باشگاه خواسته که قراردادش را تا میانه سال 2025 تمدید کند ولی باواریایی‌ها تنها حاضر به پیشنهاد یک تمدید دو ساله بعلاوه گزینه‌ای برای تمدید بعد از آن تاریخ بوده‌اند.

 

اما درباره دستمزد هم موضع دو طرف اختلاف زیادی داشته. گفته می‌شود نویر خواهان دستمزد خالص سالانه‌ای معادل 20 میلیون یورو بوده که با مخالفت مواجه شده است. اگر دو طرف در نهایت به توافق برسند این احتمال وجود دارد که سنگربان آلمانی در تاریخ 1 جولای 2021 از بایرن جدا شود. البته این به شرطی است که فصل جاری که فعلا به دلیل کرونا معلق شده به پایان برسد و فصل بعدی طبق برنامه آغاز شده و به پایان برسد. در صورتی که چنین سناریویی به واقعیت بپیوندد، نویر بعد از ده سال درخشش در بایرن این تیم را به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهد کرد. کیکر از دو باشگاه منچسترسیتی و چلسی به عنوان مقاصد احتمالی نویر یاد کرده.

 

 

باواریایی‌ها اما از چنین سناریویی می‌ترسند. اولیور کان اخیرا به روزنامه بیلد گفته بود که مانوئل نویر یکی از رهبران بایرن و از چهره‌هایی است که نامش با باشگاه تداعی می‌شود. البته کان کنایه‌ای هم به دروازه‌بان کارکشته تیمش زده بود و گفته بود در هر صورت بایرن حاضر نیست او را به هر  قیمتی نگه دارد. به خصوص حالا که الکساندر نوبل از شالکه با بایرن قرارداد امضا کرده و می‌تواند جانشین او شود.

 

فرانکفورتر آلگماینه می‌گوید کادر فنی و مدیریت بایرن به الکساندر نوبل که با بایرن مونیخ تا سال 2025 قرارداد امضا کرده قول داده‌اند که از فصل آتی حتما در تعدادی از بازی‌های تیمش حضور خواهد داشت و نیمکت‌نشین کامل نویر نخواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها