پیام عجیب رونالدو+عکس

کریستیانو رونالدو، ستاره یوونتوس پیامی ابهام امیز در مورد آینده منتشر کرده است.

پیام عجیب رونالدو+عکس

به گزارش مستقل آنلاین ، اخبار حاکی از نارضایتی کریستیانو رونالدو از شرایط فعلی در یوونتوس و حتی احتمال جدایی از این تیم و انتقال به پاری سن ژرمن در تابستان امسال است. ستاره پرتغالی امشب با انتشار متنی مدعی شد تعطیلات تابستانی بهترین زمان برای تصمیم گیری در خصوص آینده است و این واکنش باعث شده برخی تصور کنند او به فکر جدایی از یوونتوس است. امروز گاتزتا در گزارشی اذعان داشترونالدو یکی از عوامل اصلی اخراج مائوریتسیو ساری بوده و با سرمربی سابق تیمش رابطه خوبی نداشته است. به نظر می رسد رونالدو خواهان تقویت ترکیب و بهتر شدن کیفیت بازیکنان در فصل آتی است.

 

 

کریستیانو رونالدو در صفحه اش نوشت: "فصل خیلی زودتر از حد معمول، اما سریع تر از آنچه انتظار داشتیم برای ما تمام شده است. اکنون زمان فکر کردن و تجزیه و تحلیل فراز و نشیب ها است، این تنها داشتن این تفکر انتقادی باعث پیشرفت شما می شود.

 

باشگاه بزرگی مانند یوونتوس همیشه باید مثل بهترین های جهان فکر کرده و مانند بهترین های دنیا عمل کند تا ما بتوانیم خود را یکی از بهترین و بزرگترین باشگاه های جهان بدانیم. قهرمانی دوباره در سری آ در این سال سخت کاری است که ما بسیار به آن افتخار می کنیم.

 

به شخصه، به ثمر رساندن 37 گل برای یوونتوس و 11 گل برای تیم ملی پرتغال باعث شده من به دنبال تجدید دوباره میل به پیروزی و جاه طلبی بیشتر برای پیشرفت همیشگی در آینده خود باشم، اما هواداران همیشه خواسته های بیشتری از ما دارند و ما نیز باید این انتطارات را برآورده کنیم و همیشه باید حداکثر انتظار را از خودمان داشته باشیم. این تعطیلات کوتاه به همه ما اجازه می دهد بهترین تصمیم را برای آینده بگیریم و دوباره قوی تر و متعهد تر از همیشه عمل کنیم. به زودی شما را خواهم دید."

 

 

منبع :ورزش سه

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها