کدام بازیکن شدیدترین کرونا را گرفت ؟

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: متأسفانه فکر می‌کنم بین تمام بازیکنان ایرانی تنها بیماری کرونای من شدید بود.

کدام بازیکن شدیدترین کرونا را گرفت ؟

به گزارش مستقل آنلاین، بختیار رحمانی،  هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ، درباره آخرین وضعیت خود  پس از ابتلا به ویروس کرونا  اظهار داشت: خدا را شکر در حال حاضر شرایط خوبی دارم. پس از تستی که امروز دادم مشخص شد ناقل نیستم. متأسفانه فکر می‌کنم بین تمام بازیکنان ایرانی تنها بیماری کرونای من شدید بود. 

وی افزود:‌ چند روزی حال خوبی نداشتم و ابتدا فکر می‌کردم سرماخوردگی جزیی دارم. وقتی می‌خواستم  بخوابم خیلی حال بدی داشتم و می‌توانم بگویم وضعیت بدنی‌ام افتضاح بود که در این چندین سال تجربه نکرده بودم. متأسفانه همسر و فرزندانم هم به ویروس مبتلا شدند و حال من هم خیلی بدتر شد. تب و لرز شدیدی داشتم و هر مریضی‌ای را که فکرش بکنید سراغ من آمد.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: مشکل من ابتدا با تنگی نفس شروع شد اما اکنون شرایطم بهتر شده و پس از حدود ۲-۳ هفته حال خوبی دارم. اکنون هم می‌خواهم بعد از مدتی که در قرنطینه بوده‌ام به خانه بروم و بچه‌هایم را ببینیم. من ۱۵ روز به این ویروس مبتلا بودم اما همسرم ۲۰ روزی است که با کرونا درگیر است. فرزند شیرخوار دارم و شرایط‌مان در این مدت خیلی سخت بود. امیدوارم دست کم افرادی که بچه در منزل دارند دچار کرونا نشوند.

رحمانی درباره زمان حضورش در تمرینات صنعت نفت گفت:‌ فکر می‌کنم از فردا بتوانم در تمرینات تیم شرکت کنم اما قطعاً در بازی با شهر خودرو برای صنعت نفت به زمین نمی‌روم. ابتدا باید تمرینات انفرادی را انجام بدهم و اگر خدا بخواهد از دیدار مقابل پیکان بازی کنم.

وی درباره نتایج ضعیف هفته‌های اخیر صنعت نفت توضیح داد:  متأسفانه خیلی وقت است شرایط تیم ما خوب نیست  و این موضوع هم برای خودمان آزاردهنده شده است. از ۱۱ بازی نیم‌فصل دوم ۷ بازی را باخته و تنها ۲ برد و ۲ مساوی داشتیم. این نتایج اصلاً خوب نیست.  روند تیم ما به شکلی پیش می‌رود که دیگر اطمینان داریم به سهمیه آسیا نمی‌رسیم. 

هافبک صنعت نفت آبادان درباره دلیل اصلی ناکامی این تیم در دیدارهای اخیر عنوان کرد:‌ پس از تغییر و تحولاتی که در صنعت نفت رخ داد شرایط به هیچ وجه برای ما خوب نشد. زمانی که تیم در رتبه سوم جدول بود یک ریال هم پول نگرفتیم. البته نتایج اخیرمان ربطی به بحث مالی ندارد و فکر می‌کنم صنعت نفت در نیم‌فصل دوم به هیچ‌وجه در حد تیمی که دراگان اسکوچیچ تشکیل داده بود ظاهر نشد. 

رحمانی درباره اینکه آیا بهنام سراج عامل نتیجه نگرفتن صنعت نفت بوده است، توضیح داد: بحث من این موضوع نیست و صحبتی درباره سراج ندارم. وی در حد خودش زحمت کشیده و نمی‌توان سراج را عامل ناکامی تیم معرفی کرد.

وی افزود: تمام بازیکنان صنعت نفت همان نفراتی هستند که در نیم‌فصل اول هم در این تیم حضور داشتند و حتی پس از جدایی اسکوچیچ نزدیک به ۶۰درصد مطالبات‌مان را دریافت کردیم اما با نگاهی دقیق می‌توان دلیل نتیجه نگرفتن صنعت نفت را دید. اگر حرفی هم بزنیم برخی‌ها ناراحت می‌شوند. شرایط خیلی بدی بر تیم ما حاکم شده است و اگر در نیم‌فصل اول آن نتایج خوب را کسب نمی‌کردیم، با روندی که اکنون در پیش گرفته‌ایم احتمال سقوط صنعت نفت وجود داشت و وضعیت‌مان خیلی خطرناک می‌شد.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اختلاف امتیاز تیم ما در نیم‌فصل دوم با تیم‌هایی که در انتهای جدول قرار داشتند سبب شد خیال همه راحت باشد که صنعت نفت سقوط نمی‌کند و هر اتفاقی هم در بازی‌های دور برگشت می‌افتاد کسی چیز خاصی نمی‌گفت. به همین دلیل احساس می‌کنم تیم ما بی‌انگیزه شد و نتوانست نتایج خوب خود را تکرار کنند. البته درباره وضعیتی که اکنون در صنعت نفت ایجاد شده، بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه باید پاسخگو باشند. نباید هر بازی که نتیجه نمی‌گیریم بگوییم این نشد یا آن نشد. 

رحمانی درباره تأثیر گرمای هوای آبادان در نتایج اخیر صنعت نفت توضیح داد: اگر بتوانیم شهرخودرو را شکست بدهیم خیلی خوب می‌شود اما خوزستان و به ویژه آبادان اکنون شرایط فوتبال بازی کردن ندارد. به حدی هوا گرم است که تمام اماکن تعطیل شده است. شرایط وحشتناکی در آبادان وجود دارد و حتی نمی‌توانیم راه برویم. اما کرونا سبب شد بازی‌های لیگ برتر تا این زمان (مردادماه) طول بکشد. تمام بازیکنان صنعت نفت و البته سایر تیم‌های خوزستانی از جان مایه می‌گذارند و شرایط برای تیم‌های دیگر هم سخت است. 

وی ادامه داد: با این وجود میهمانان ما یک روز در این استان بازی می‌کنند و به شهر خود برمی‌گردند اما ما باید همیشه اینجا بمانیم و این شرایط سخت را تحمل کنیم. امیدوارم مقابل شهرخودرو اتفاق خوبی برای صنعت نفت بیفتد. حریف تیم خوبی است که بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد. آنها اکنون مدعی کسب سهمیه آسیا هستند و با هدف پیروزی به آبادان می‌آیند اما ما هم می‌خواهیم ۳ امتیاز را بگیریم و شرایط خود را در جدول بهتر کنیم. 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها