قرار بود اسکوچیچ سرمربی استقلال شود

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: وقتی مجیدی از هدایت تیم فوتبال استقلال کناره گیری کرد، قرار بود اسکوچیچ هدایت آبی پوشان را بر عهده بگیرد.

قرار بود اسکوچیچ سرمربی استقلال شود

به گزارش خبرنگار مستقل آنلاین ،  علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال اظهار داشت: رفت و آمد در فوتبال وجود دارد و ما هم یک روز می‌آییم و روز دیگر از فوتبال می‌رویم.

او ادامه داد: به صندلی مدیریت و باشگاه استقلال علاقه دارم، اما وقتی نتوانم کاری را خوب انجام بدهم این پست را اشغال نمی‌کنم. تمام زندگی و جایگاهی که در حال حاضر دارم از باشگاه استقلال به من رسیده و هواداران این تیم همواره به من لطف دارند.

فتح الله زاده افزود: هنگام مدیریتم در استقلال شیوع ویروس کرونا اوج  گرفت و من هم به این بیماری مبتلا شدم. نمی‌توانستم با وجود این بیماری به مدیریتم در استقلال ادامه دهم. پرونده‌های شکایتی روی میز مدیریتی من بود. هر زمان وضعیت باشگاه بد بوده من را برای کار در استقلال صدا زده اند. ۱۰ پرونده شکایتی را در یک هفته باید حل می‌کردیم. من به شخصه ۱۵ روز در قرنطینه بودم و به همین خاطر کنار رفتم، چون با محرومیت و سقوط به دسته یک مواجه می‌شدیم.

فتح الله زاده افزود: موسوی دوست من بود، اما من از شخص دیگری در استقلال ناراحت بودم و چه بسا اکنون عنوان کنم تیم به حاشیه می‌رود.وقتی فرهاد مجیدی اعلام کرد من دیگر در استقلال نمی‌مانم من هم سه گزینه سرمربیگری از جمله اسکوچیچ، نکونام و تقوی در ذهنم بود. کار اسکوچیچ قبل از حضور در تیم ملی برای سرمربیگری استقلال تمام شده بود.

او بیان کرد: چون اسکوچیچ کنار دست ما حضور داشت برای ما راحت‌تر بود تا او را به خدمت بگیریم چرا که نکونام در آن زمان سرمربی فولاد بود و برای حضور تقوی در استقلال به زمان زیادی نیاز داشتیم. وقتی با اسکوچیچ تمام کردیم عده‌ای دوباره فرهاد مجیدی را برگرداندند که باید بگویم این کار موسوی بود و افراد دیگری تصمیم گیرنده بودند. متاسفانه از وزارتخانه هم در کار‌های من دخالت می‌کردند و من مدیر عامل بودم، اما با فرد دیگری هم برای مدیریت صحبت کرده بودند.

فتح الله زاده گفت: اصلا شدنی نیست که مدیریت باشگاه پرسپولیس را در هر زمانی قبول کنم و در گذشته هم این کار را نکردم، چون من ذاتا استقلالی ام و خون من هم به رنگ آبی است عدد ۴ مختص استقلال است و امیدوارم قهرمان جام حذفی شویم. ما چهار فینال آسیا را دیدیم و اگر پرسپولیسی‌ها می‌توانند این کار را انجام دهند.

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها