شکست استقلال مقابل ماشین‌سازی طبیعی بود

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید که با شرایطی که آبی‌پوشان داشتند، شکست این تیم در بازی برابر ماشین‌سازی طبیعی بوده است.

 شکست استقلال مقابل ماشین‌سازی طبیعی بود

یدالله اکبری در خصوص شرایط تیم فوتبال استقلال و شکست خانگی 2 بر یک این تیم مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: کسب چنین نتیجه‌ای مقابل ماشین‌سازی طبیعی بود. در تیمی که سرمربی‌اش به دلیل مشکلات می‌رود و با چنین حاشیه‌ای روبه‌رو می‌شود، بی‌انگیزگی به وجود می‌آید. دقایق اول بازیکنان خوب بودند اما بعداً بی‌انگیزه شدند و نبود استراماچونی در بی‌انگیزگی بازیکنان تأثیرگذار بود.

وی در خصوص عملکرد فنی استقلالی‌ها بدون سرمربی، گفت: 30 دقیقه ابتدایی را دیدیم که استقلال بسیار روان بازی و موقعیت‌های خوبی را به شیوه‌های مختلف ایجاد می‌کرد. حتی ماشین‌سازی موقعیتی روی دروازه استقلال نداشت و استقلال مانند بازی‌های گذشته‌اش بود. فوتبال شاداب استقلال در 30 دقیقه ابتدایی چشم‌نواز بود، اما در ادامه بازیکنان بازی را رها کردند. بعد از اینکه دو گل هم دریافت شد و عقب افتادند، به هر دری زدند نتوانستند جبران کنند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به این مسئله که گفته شده استراماچونی به زودی بازمی‌گردد و مجدداً هدایت آبی‌پوشان را به عهده می‌گیرد، خاطرنشان کرد: بازگشت استراماچونی انگیزه‌ای مضاعف برای بازیکنان است که می‌تواند روی بازی روز دوشنبه با سپاهان در جام حذفی هم تأثیر بگذارد. در صورتی که این مربی مجدداً هدایت تیم را به عهده بگیرد، رفته رفته تأثیر خودش را روی تیم می‌گذارد. در چنین شرایطی استقلال می‌تواند سپاهان را هم در جام حذفی شکست بهد و امیدوارم با حل شدن مشکل استراماچونی، این مربی را دوباره بالای سر تیم ببینیم.

اکبری درباره آینده تیم استقلال گفت: تیم فعلی استقلال، تیمی است که می‌تواند به قهرمانی برسد. اگر این مشکلات و حاشیه‌ها دست از سر استقلال بردارد، فکر می‌کنم این تیم یکی از شانس‌های جدی قهرمانی است.

وی در خصوص بازگشت علی فتح‌الله‌زاده به باشگاه استقلال به عنوان عضو هیئت مدیره و احتمالی مدیرعاملی او اظهار داشت: فتح‌الله‌زاده زمان ما هم مدیر باشگاه بود و زحمات زیادی برای استقلال کشیده است. او مدیر موفقی بود و باید اجازه دهند که کار کند. امیدوارم او به قدرت برگردد و با تیم کار کند و حضورش بهتر از حضور افرادی سیاسی در فوتبال است که چیزی از فوتبال نمی‌دانند. یادمان نرود که استقلال هر زمان تیم خوبی داشته، فتح‌الله‌زاده مدیرعامل بوده و اگر اجازه بدهند او کار کند، می‌تواند بازهم موفق شود.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها