رونالدو توپ طلای ۲۰۱۹ را از آن خود می‌داند

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس ادعا می‌کند که تمام شرایط لازم برای کسب توپ طلای ۲۰۱۹ را داشته است.

رونالدو توپ طلای ۲۰۱۹ را از آن خود می‌داند

به نقل از سایت فاکس اسپورت آسیا، کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال و باشگاه یوونتوس ایتالیا معتقد است که او برای کسب توپ طلای این فصل هر کاری که می‌توانسته را انجام داده است.

رونالدو در فصل گذشته از تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا به تورین رفت و ۲۱ گل برای یووه در سری آ به ثمر رساند. در لیگ قهرمانان اروپا، جایی که یوونتوس توسط آژاکس در مرحله یک چهارم نهایی شکست خورد، ستاره سابق منچستر یونایتد ۶ گل دیگر را برای تیمش به ثمر رساند.

این بازیکن ۳۴ ساله، در حالی که به همراه تیم ملی کشور خود در لیگ ملت‌های اروپا شرکت داشت، سه گل زد و به همراه پرتغال به عنوان قهرمانی رسید. همچنین رونالدو با یوونتوس سری آ و سوپرجام ایتالیا را نیز فتح کرد.

رونالدو در مورد شانس خود برای کسب جایزه معتبر توپ طلا، توضیح داد که برای بردن جوایز وسواس  ندارد. او افزود که در سال ۲۰۱۹-۲۰۱۸، سه عنوان قهرمانی را کسب کرده و کشور خود را به کسب یک جام دیگر اروپایی بعد از یورو ۲۰۱۶ هدایت کرده است.

رونالدو با اشاره به توپ طلا گفت: من با فکر دائم در مورد جوایز زندگی نمی‌کنم. آمار من دروغ نمی‌گویند، امسال سه عنوان را به دست آورده ام و در لیگ ملت‌ها خوب بوده ام. چه کار دیگری می‌توانستم بکنم.

رونالدو اگر این بار هم برنده این جایزه معتبر شود این ششمین توپ طلای او خواهد بود. او قبلا این جایزه را در سال ۲۰۰۸، ۲۰۱۳، ۲۰۱۴، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷  بدست آورده است.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • پرهام

    سلطان واقعا امسال از هر لحاظ مستحق توپ طلا بوده هم فردی و هم تیمی

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها