هروی : مسیر سختی در قهرمانی آسیا داریم

سرمربی تیم کاراته گفت: تیم پرقدرتی را داریم که از ترکیب جوانان با انگیزه تشکیل شده و همه آنها به دنبال اهداف بزرگ در کاراته هستند.

هروی : مسیر سختی در قهرمانی آسیا داریم

در پاسخ به این سؤال که انتخابی تیم ملی روز گذشته به پایان رسید و سرانجام ترکیب تیم ملی اعزامی به قهرمانی آسیا مشخص شد. نظر شما در رابطه با برگزاری انتخابی ها و عملکرد ملی پوشان چیست، گفت: ابتدا باید از مسئولان فدراسیون برای فراهم کردن شرایط این انتخابی تشکر کنیم بالاخره هدف اصلی ما این است که یک تیم آماده را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کنیم. اگر در حال حاضر کاراته ایران در جایگاه فعلی قرار دارد باید از مسئولان قبلی فدراسیون و فعلی فدراسیون به خاطر حمایت‌هایی که در طول این سال‌ها کردند تشکر کنیم. اینکه ما با تمام ظرفیت به مسابقات لیگ‌های جهانی کاراته‌وان اعزام می‌شویم به خاطر حمایت‌های مسئولان فدراسیون است. سال سال سختی است و جا دارد از حمایت‌های همه خانواده بزرگ کاراته که همیشه کنار ما بودند تشکر کنم.

وی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: یک همبستگی در جامعه کاراته به وجود آمده است وقتی بازیکنان تیم ملی به خاطر شرایط حاکم به مسابقات اعزام نمی‌شوند و با سکوت خود تیم ملی بزرگسالان را حمایت می‌کنند این نشان از همدلی است آنهایی که به مسابقات اعزام نمی‌شوند سکوت می‌کنند و با انرژی مثبت خود به ما کمک می‌کنند. سکوت همه آنها و همدلی آنها به خاطر منافع ملی است. 

سرمربی تیم کاراته در پاسخ به این سؤال که قبول دارید که برای رسیدن به المپیک توکیو فرصت زیادی باقی مانده و این موضوع باعث می‌شود رقابت زیادی بین کاراته‌کاها به وجود بیاید، گفت: ما تا پایان امسال 7 مرحله دیگر مسابقه پیش‌رو داریم برای رسیدن به المپیک توکیو برای بازیکنان فرصت زیادی باقی مانده است. این فرصت‌ها رقابت را بین بچه‌ها شیرین می‌کند. ما قهرمانی آسیا را پیش‌رو داریم که این رقابت‌ها برایمان مهم است اما با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی آسیا با توجه به اهمیت کسب سهمیه المپیک برای همه ما سخت خواهد شد. البته نباید فراموش کنیم تیم پرقدرتی را داریم که از ترکیب جوانان با انگیزه تشکیل شده و همه آنها به دنبال اهداف بزرگ در کاراته هستند.

هروی در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد مبارزه ملی پوشان در انتخابی روز گذشته چیست، گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی روز گذشته برگزار شد، به هر حال انتخابی هم شرایط خودش را دارد یک روز، روز بازیکن است و یک روز نیست، انتخابی برد و باخت دارد و چیزی از ارزش‌های کسی کم نشد. آنهایی که برنده شدند و آنهایی که فرصت را از دست دادند، چیزی از ارزش‌هایشان کم نمی‌شود. همه کاراته‌کاها خوشبختانه تحت حمایت تیم ملی هستند.

سرمربی تیم کاراته در پاسخ به این سؤال که اردوهای تیم ملی از امروز آغاز می‌شود آیا این آخرین مرحله از اردوها خواهد بود یا خیر، گفت: از امروز بعدازظهر ملی‌پوشان وارد اردو می‌شوند تا برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تمرینات خود را شروع کنند این روند تا هفته آینده شنبه ادامه خواهد داشت. ما 24 یا 25 تیر راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شویم. بعد از این مرحله ما 4 روز دیگر اردو خواهیم داشت و اردوی مرحله آخر وصل به اعزام است. 

هروی در پایان صحبت‌های خود،گفت: ما در کمیته تیمی 5 نسل را داریم، پورشیب، گنج‌زاده، خدابخشی و آسیایی، مهدی قرایی‌زاده و صالح اباذری و جدیدترین نسل ما باربد صداقت است. به هر حال ما با جوانان خوبی راهی قهرمانی آسیا خواهیم شد. این رقابت‌ها برای ما مهم است به غیر از قهرمانی آسیا 7 مرحله مسابقات لیگ جهانی را پیش‌رو داریم و 2 مرحله مسابقات سری A را پیش‌رو داریم که مطمئن هستم که در 7 مرحله لیگ جهانی با حمایت فدراسیون انشاءالله حضور خواهیم داشت. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها