از فردا باید در پارک تمرین کنیم! + سند

محسن بنگر، مربی تیم پارس جنوبی جم و کاپیتان پیشین پرسپولیس گفت: کسی را نداریم که کاری انجام دهد. مجموعه بانک ملی هم به ما گفته اگر تا چهارشنبه پول ندهیم، دیگر راهمان نمی دهد. احتمالا از فردا باید در پارک تمرین کنیم یا کلا همه چیز تعطیل شود

به گزارش مستقل آنلاین : محسن بنگر ، کاپیتان پیشین پرسپولیس و مربی های این روز های پارس جنوبی جم در حاشیه دیدار دوستانه تیم پارس جنوبی مقابل نفت مسجدسلیمان بیان کرد:

من از خبرنگاران تشکر می کنم که به محل تمرین ما آمدند تا وضعیت مان را ببینند. شرایط کرونایی حاکم است اما اینجا خبری از امکانات بهداشتی نیست. تیم های دیگر تونل ضد عفونی دارند و پروتکل رعایت می کنند اما ما فقط یک سرپرست به نام اقای چراغی داریم که اگر پول داشته باشد ماسک و دستکش برایمان می خرد و اگر نداشته باشد هیچ خبری نمی شود.

وی ادامه داد:

هیچ مسئولی را نمی بینیم. کسی نمی داند زنده ایم، مرده ایم. وضعیت مان افتضاح است و مسئولان باید با مردم صادق باشند. بگویند که آینده این باشگاه چه خواهد شد. اینجا تغییر و تحول شد اما شرایط بدتر شد. زمان آقای موسوی حداقل چند نفر را در تمرین می دیدیم.

مربی پارس جنوبی درباره اینکه خرمدل مدیرعامل منطقه ویژه پارس گفته کارگروهی برای حل مشکلات تشکیل خواهد داد، تاکید کرد:

کارگروه می خواهیم چه کار؟ چند روز دیگر لیگ شروع می شود. مردم جم امیدشان به این تیم است ۳ بازی را ببازیم دیگر نمی شود کاری برای پارس انجام داد. مگنو باتیستا یک خارجی است. او رباط پاره کرده اما پول بلیت نمی دهند تا به برزیل برود و جراحی کند. کسی را نداریم که کاری انجام دهد. مجموعه بانک ملی هم به ما گفته اگر تا چهارشنبه پول ندهیم، دیگر راهمان نمی دهد. احتمالا از فردا باید در پارک تمرین کنیم یا کلا همه چیز تعطیل شود.

بنگر افزود:۱۰ میلیاردی که وزارت نفت داد در اداره کل ورزش و جوانان مانده و به ما نمی رسد. متاسفانه ما مدیرعامل نداریم، کسی در این تیم حق امضا ندارد و دلسوز این تیم نیست. با مردم روراست باشیم. ما شرایط فنی بدی نداریم اما وقتی از پول و امکانات خبری نباشد، تیم افت می کند و نگرانی ام این است که مثل نفت تهران بازی های آخر را ببازیم و اوت شویم.

منبع : پارس فوتبال

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها