پشت‌پرده بیانیه جنجالی استقلالی ها

بیانیه مشترک یک‌شنبه شب بازیکنان استقلال، بمب خبری فوتبال در روز‌های تعطیلی بود. اینکه نشان دادند از وضعیت مدیریت باشگاه عاصی هستند و مستقیماً وزیر را مقصر مشکلات استقلال قلمداد کردند.

پشت‌پرده بیانیه جنجالی استقلالی ها

وقتی بیانیه مشترک بازیکنان استقلال منتشر شد، همه فهمیدند تکذیبیه پنج‌شنبه گذشته سعادتمند کاملاً غیرواقعی بوده است. همان روز نوشته بودیم او به بازیکنان قول یک‌شنبه را داده. وقتی همان یک‌شنبه شب بیانیه مشترک دادند، یعنی خبر کاملاً درست بوده و تکذیبیه سعادتمند، کاملاً نادرست! ولی چه اتفاقاتی در پس بیانیه بازیکنان بود؟ آیا باز هم پشت‌پرده‌ای وجود دارد؟

 

در این ارتباط شایعه شد ساعاتی قبل از انتشار بیانیه بازیکنان، یکی از اعضای کادر فنی استقلال با نزدیکان وزارت ورزش تماس می‌گیرد و از شاکی بودن بازیکنان خبر می‌دهد. او می‌گوید:

«بازیکنان اینقدر ناراحت هستند که می‌خواهند یک بیانیه مشترک منتشر کنند.»

 

این عضو کادر فنی اضافه می‌کند:

«ما هم تا همین‌جا توانستیم جلوی بازیکنان را بگیریم و از اینجا به بعد… دیگر نمی‌توانیم. آن‌ها از مدیریت شاکی هستند. می‌گویند چرا هی قول امروز و فردا را می‌دهند؟!»

 

او اشاره می‌کند به اینکه ابتدا باشگاه قول اواخر اسفند را برای پرداخت ۱۰ درصد داده بود، بعد اوایل فروردین و در ادامه پایان تعطیلات فروردین را. این فرد می‌گوید:

«وقتی این سه وعده عملی نشد، گفتند اواخر فروردین. بعد هم افتاد اوایل اردیبهشت. دوباره حرف از شنبه و یک‌شنبه شد. بازیکنان دیگر از کوره در رفته‌اند.»

 

با خبر شدیم بعد از این تماس، یکی از وزارتخانه با سعادتمند تماس می‌گیرد که «در استقلال چه‌خبر است؟!» به مدیرعامل آبی‌ها می‌گوید:

«مگر قرار نبود اسپانسر بیاورید؟» که سعادتمند جواب می‌دهد: «نگران نباشید. تا سه‌شنبه (امروز) پول‌ها پرداخت می‌شود.».

 

اما بازیکنان استقلال از وعده‌های مدیریت خسته شده‌اند و این‌طور که مطلع شدیم دیگر به حرف‌های سعادتمند اطمینان ندارند. به همین دلیل نامه را خطاب به وزیر ورزش نوشتند. دیروز یکی از نزدیکان باشگاه می‌گفت:

«اگر دیدید نامه بعدی هم خطاب به رئیس‌جمهور بود، شک نکنید!»

 

بعد از بیانیه بازیکنان و در ۲۴ ساعت گذشته، کلاً شایعات زیاد بوده. عده‌ای می‌گویند کادر فنی با بازیکنان هماهنگ بوده. عده‌ای هم می‌گویند

«ببینید سعادتمند در این مدت کوتاه چطور عمل کرده که کادر فنی هم دیگر حریف بازیکنان نمی‌شود.»

 

دسته دوم می‌گویند بازیکنان از کادر فنی هم عبور کرده‌اند و مربیان هم به آن‌ها گفتند، تا مشکل‌تان حل نشود، ما هم پشت‌تان خواهیم بود.

دیروز هم با تصمیماتی که سعادتمند گرفت کاملاً پیدا بود قصد دارد بیانیه مشترک را به گردن موسوی عضو سابق هیئت‌مدیره باشگاه (با برکناری سلطانی معاون استقلال و دوست نزدیک او) و محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای استقلال بیاندازد. با توجه به اصرار همیشگی فرهاد به حضور نوری‌فر و دوستی نزدیکش با سلطانی، برای همه سؤالات زیادی بعد از این برکناری‌ها به وجود آمده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها