فوتبال در تعطیلات کرونایی

چه کسی باور می‌کرد یک روز در این مملکت، فوتبال کردن و تمرین کردن تبدیل به کار مخفیانه شود؟

در ایام عید برخی تیم‌ها یواشکی تمرین می‌کردند و سپاهان هم قصد شروع تمرین داشت که وزارت ورزش اعلام کرد تمرین در روز‌های کرونایی جرم است و مربیان هم از ترس این که مجرم شوند، به شاگردان‌شان گفتند بروید داخل خانه خودتان بازی، ببخشید تمرین کنید!

زنده‌باد بهتاش فریبا!
بهتاش فریبا که سال ۶۱ در شهرآورد تهران به پرسپولیس گل زده بود، در تعطیلات نوروز ۹۹ پنالتی پرسپولیس را در سریال پایتخت گرفت! البته این بهتاش فریبا همان بهرام افشاری است که در پایتخت قبلی شخصیت منفی داشت و تشابه اسمی‌اش با پیشکسوت خوشنام تاریخ استقلال باعث دلخوری آبی‌ها شده بود، اما اینجا دروازه‌بان شده و پنالتی می‌گیرد و دلبری می‌کند.

سردار چهره پیروز نوروز
سردار آزمون را می‌توان چهره نوروز نامید. او وقتی دید و شنید یک دختربچه ۸ ساله نقاشی او را با پیراهن آبی کشیده، این دختر بااستعداد را به فرزندخواندگی قبول کرد. درست در روز‌هایی که یک عده بیکار و بیعار با رفتار‌های غلط خود باعث شده‌اند آبرو برای چهره‌های سرشناس نماند و سلبریتی تبدیل به فحش شود، این حرکت قشنگ سردار آزمون، باعث خوشحالی و سربلندی فوتبالدوستان و اهالی فوتبال شد.

فرزند استقلال خیال همه را راحت کرد
شایعه استعفای فرهاد مجیدی در تعطیلات نوروز هم دست از سر استقلالی‌ها برنداشت و هواداران مجموعه آبی را در این هول و ولا انداخت که بعد از استراماچونی، سرمربی وطنی‌شان هم در واکنش به این تغییرات مدیریتی پی‌درپی از استقلال برود، اما حرف‌های احمد سعادتمند که در دو مصاحبه متوالی گفت فرهاد اسطوره استقلال و فرزند استقلال است، خیال مجیدی و هواداران را فعلاً راحت کرد!

سوءاستفاده AFC از سیدجلال و فرهاد
کنفدراسیون فوتبال آسیا هم راه افزایش مخاطب را پیدا کرده است. آن‌ها هفته‌ای یک نظرسنجی طراحی می‌کنند و طرفداران استقلال و پرسپولیس را به جان هم می‌اندازند و تعداد مخاطبان و بازدیدکنندگان خود را بالا می‌برند. مدل آخرش انتخاب اسطوره ایرانی لیگ قهرمانان بود که آخرش هم ابتدا سیدجلال، سپس فرهاد مجیدی و مجدداً سیدجلال برنده شد. قرمز و آبی به جان هم افتادند و سودش را AFC برد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها