در جلسات ۹ و۱۰ اردیبهشت درباره زمان شروع تمرینات تیم‌ها تصمیم گیری می‌شود

سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: درباره زمان شروع تمرینات تیم‌ها و مسابقات در جلسات ۹ و۱۰ اردیبهشت و طبق ۲ شاخص تصمیم گیری می‌شود.

در جلسات ۹ و۱۰ اردیبهشت درباره زمان شروع تمرینات تیم‌ها تصمیم گیری می‌شود

 رضا سعیدی، سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی درباره آخرین وضعیت شروع رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و سایر رقابت‌های ورزشی بیان کرد: جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش، دوشنبه ۹ اردیبهشت برگزار می‌شود. سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ و ۲ رئیس فدراسیون در این جلسه شرکت می‌کنند تا بتوانیم طبق داده‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت در اختیار ما قرار داده است به نتیجه گیری و ارزیابی جامعی برسیم.

او افزود: در این جلسه بحث از سرگیری تمرینات تیم‌ها و شروع رقابت‌ها ارزیابی می‌شود. همچنین روز ۱۰ اردیبهشت جلسه ستاد عالی مقابله با کرونا در ورزش در محل وزارت ورزش و جوانان با حضور مقام عالی وزارت و همچنین کیانوش جهانپور، نماینده و سخنگوی وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

سعیدی تصریح کرد: ماحصل نتایج جلسه روز دوشنبه در جلسه دوم مطرح خواهد شد. همچنین نظرات ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت هم در جلسه روز سه شنبه ارائه خواهد شد و در نهایت طبق ۲ نوع شاخص تصمیم گیری نهایی درباره بازگشایی اماکن ورزشی و شروع مجدد مسابقات لیگ صورت می‌گیرد.

او در پایان تصریح کرد: شاخص‌های ما نوع ورزش و نوع وضعیت کرونا در استانی است که باید رقابت ورزشی در آن برگزار شود، چراکه شکل آلودگی و پراکندگی ویروس در استان‌های مختلف یکسان نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها