پرسپولیس لیست خروجی ندارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به حواشی اطراف سرخپوشان واکنش نشان داد.

پرسپولیس لیست خروجی ندارد

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم اظهار داشت: ویروس کرونا فقط مختص فوتبال نیست و کل جامعه را تحت تاثیر قرار داده است. قرنطینه برای ما شرایط سختی ایجاد کرده است.

او افزود: باید منتظر ماند و دید شرایط در آینده چگونه خواهد شد و ستاد مبارزه با کرونا چه تصمیمی می‌گیرد. وزارت ورزش و بهداشت باید شرایط را بسنجند تا درباره آینده تصمیم گیری کنند.

گل‌محمدی: پشت پیروانی هستیم/ پرسپولیس لیست خروجی ندارد

بازیکنان تیم با بدنساز در ارتباط هستند

گل محمدی در خصوص اینکه شرایط آمادگی جسمانی بازیکنان چطور است، خاطرنشان کرد: مربی بدنساز تیم مان تمرینات را برای بازیکنان در نظر گرفته است و آن‌ها تا حدود زیادی انجام می‌دهند، اما نمی‌توان انتظار داشت با آمادگی کامل سر تمرین بیایند و بازیکنان آمادگی قبل را نخواهند داشت. فکر می‌کنم در ۲۰ روز یا سه هفته می‌توان بدن‌ها را آماده کرد و بازیکنان نیز باهوش شده‌اند و از خود مراقبت می‌کنند و می‌توانند شرایط آمادگی خود را تا حدودی حفظ کنند تا به تمرینات برگردند.

عکسی که از بازیکنان منتشر شد قدیمی است

وی در مورد اینکه گفته می‌شود عکس‌هایی منتشرشده مبنی بر اینکه بازیکنانی سر تمرین حاضر می‌شدند، اظهار کرد: یک عکس قبل از سال جدید در اسفند ماه منتشر شد، همان عکس را چند بار باز پخش کردند. بچه‌های ما قرنطینه بودند و در واقع کسی جرات نمی‌کرد بیرون بیاید و آن عکس‌ها قدیمی بود.

گل‌محمدی: پشت پیروانی هستیم/ پرسپولیس لیست خروجی ندارد

هر وقت نگران می‌شدم به هواداران پرسپولیس فکر می‌کردم

گل محمدی تصریح کرد: پیش از حضور در پرسپولیس من خیلی نگران نبودم و مشکلاتی وجود داشت، اما حضور هواداران برایم مهم بود و هر وقتی نگران می‌شدم به هواداران پرسپولیس فکر می‌کردم. دلیل اصلی پیروزی‌های ما همین هواداران بودند که ما را دلگرم می‌کردند. من به تیمی آمدم که مشکلات زیادی داشت مثل مشکلات مالی و بعد هم مسائل مدیریتی پیش آمد و باید بگویم مشکلات زیادی را طی کردیم.

شرایط پرسپولیس نگران کننده است

او درباره اینکه مشکلات مالی هنوز هم وجود دارد عنوان کرد: در چند وقت گذشته چند جلسه با هیئت مدیره داشتم و محور صحبت‌ها مشکلات مالی و شکایات بود. بعضی از بازیکنان ما از پارسال و امسال طلب دارند و شرایط نگران کننده است. امیدوارم زودتر حل شود. بازیکنان با تمام وجود تمرین و بازی می‌کنند و عملکرد خوبی هم داشتند.

اطلاعی ندارم پرسپولیس چه قولی به شهر خودرو داده است

سرمربی پرسپولیس درباره صحبت مدیران شهر خودرو بابت صدور رضایت نامه گفت: اطلاعی ندارم پرسپولیس چه قولی به شهر خودرو داده است، اما آن‌ها هم نسبت به دریافتی خود حق دارند. پرسپولیس تعهد داده که باید این مبالغ پرداخت شود و نمی‌توان از شهر خودرو ایراد گرفت و هر چه جلو می‌رویم کار سخت می‌شود.

۳ گزینه برای جذب در خط حمله داشتیم

گل محمدی در مورد جذب استوکس بیان کرد: زمانی که صحبت از آمدن من مطرح شد، صحبتی راجع به استوکس با انصاری‌فرد کردم که برای جذب این بازیکن اقدام کنیم. باشگاه از سوی هواداران تحت فشار قرار گرفته بود که بازیکن مهاجم بگیریم و ۳ بازیکن هم بیشتر روی میز نبود. گفتم اگر استوکس مثل همان زمان حضورش در تراکتور باشد خوب است، اما او آن شرایط را نداشت. استوکس مشکلات بدنی زیادی داشت و در کل باعث ایجاد حاشیه برای تیم پرسپولیس شد. از شرایط قرارداد و نوع پرداختی آن اطلاعی ندارم و نمی‌دانم چطور بود بحث نوع جذب بود آن زمان هنوز کار من هم برای حضور در پرسپولیس درست نشده بود شرایط طوری بود که باید انتخاب می‌کردیم. ما قرارداد محکمی هم بستیم و اگر باشگاه پیگیر باشد می‌تواند این پول‌ها را پس بگیرد.

گل‌محمدی: پشت پیروانی هستیم/ پرسپولیس لیست خروجی ندارد

اوساگونا بازیکن خوبی است

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت اوساگونا بیان کرد: بازیکن خوبی بود در شرایطی هم به ما کمک کرد و در دربی پاس گل خوبی داد. در مجموع از او راضی بودم، اما مشکلات مالی هم تاثیر خودش را گذاشت و واقعا مشکلات مالی هنوز است و ادامه دارد.

شرایط در هر زمان متفاوت است

وی در مورد اینکه وضعیت چگونه است، تصریح کرد: شرایط در هر زمانی فرق می‌کند. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و یکی از سخت‌ترین کار‌ها دادن معرفی لیست ۱۸ نفره است. پرسپولیس بازیکنانی دارد که در شرایط سخت تصمیمات خوبی گرفتند و هر روز انگیزه شان بیشتر می‌شود.

برنامه ما حفظ بازیکنان برای سال آینده است

او در خصوص تغییر و تحولات در لیست فصل آینده پرسپولیس بیان کرد: ما نیاز زیادی به تغییر و تحول بازیکنان نداریم و سیاست ما برای فصل آینده حفظ اکثر بازیکنان است. فکر می‌کنم حدود ۹۵ درصد از بازیکنان را حفظ کنیم و آن ۵ درصد هم بازیکنی نظیر علیرضا بیرانوند است که قرارداد فصل آینده خود را بسته است.

رفتن نعمتی به شهر خودرو صحت ندارد

گل محمدی درباره شایعه رفتن سیامک نعمتی به شهر خودرو اظهار داشت: در این تعطیلات برخی زیاد در خانه بودند و زیاد فکر کردند. این شایعه صحت ندارد و یکی از کسانی که دوست دارم فصل آینده در پرسپولیس باشد سیامک نعمتی است که بازیکن خوب و با اخلاقی است. دلیلی ندارد بازیکنان خوب خود را به تیم‌های دیگر بدهیم.

گل‌محمدی: پشت پیروانی هستیم/ پرسپولیس لیست خروجی ندارد

پرسپولیس لیست خروجی ندارد

سرمربی پرسپولیس در مورد شایعاتی که در خصوص لیست خروج به گوش می‌رسد، گفت: ما لیست خروج نداریم و در شرایطی هستیم که منتظر ادامه بازی‌های لیگ خواهیم بود. ۹ بازی در لیگ برتر و ۲ بازی در جام حذفی داریم که این ۱۱ بازی یک سوم بازی‌های لیگ است و نمی‌توانیم از حالا در خصوص لیست ورودی و خروجی صحبت کنیم چرا که تمرکز بازیکنان بهم می‌خورد.

در زمان حساسی قرار داریم

وی ادامه داد: ما در زمان حساسی هستیم و باید تمرکز داشته باشیم هر چند که اختلاف امتیاز خیلی خوبی نسبت به تیم‌های دیگر در لیگ برتر داریم، اما این نباید باعث شود که فکر کنیم قهرمان شدیم. برای صحبت در خصوص نقل و انتقالات زمان هست هرچند که تیم ما تیم کاملی است و نیاز زیادی به تغییرات نداریم.

سازمان لیگ چند بار با باشگاه‌ها تماس گرفت

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا برای ادامه لیگ یا لغو آن سوالی از شما شده یا خیر ادامه داد: از طرف سازمان لیگ چندین بار با باشگاه تماس گرفته شده و نظرات ما را برای ادامه یا لغو لیگ خواستار شدند، اما نظر شخصی خود من این است که اول باید سلامت جامعه مدنظر باشد بعد به دنبال ادامه لیگ بود.

از قرارداد دیگر مربیان اطلاع ندارم

گل محمدی در مورد اینکه شما گران‌ترین مربی لیگ برتر هستید افزود: من از قرارداد مربیان دیگر خبر ندارم و راجع به آن صحبت نمی‌کنم، اما به این مسائل هم فکر نخواهم کرد. به هر حال بحث انتقال من به پرسپولیس کمک ویژه شد هرچند که خودم هنوز چیزی گیرم نیامده است. بودن در پرسپولیس برای من افتخار است و طی یک روز و یک سال آنجا باشم به این مسائل افتخار می‌کنم و دیگر به موارد دیگر فکر نخواهم کرد.

پشت پیروانی هستیم

سرمربی پرسپولیس در پایان در خصوص حواشی اخیر پیروانی گفت: پیروانی از پرسپولیس حمایت کرده و همه از او حمایت می‌کنیم و پشت پیروانی را خالی نخواهیم کرد. همچنین از پیشکسوتان می‌خواهم که احترامات را حفظ کنند و نباید حرف‌هایی زده شود که باعث حاشیه و هتک حرمت شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها