تردید درباره شروع دوباره لیگ فوتبال آمریکا

سازمان لیگ فوتبال آمریکا (MLS) با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور نسبت به شروع دوباره این رقابت‌ها طبق زمان تعیین‌شده قبلی ابراز تردید کرد.

تردید درباره شروع دوباره لیگ فوتبال آمریکا
به نقل از تسنیم، احتمال آغاز دوباره لیگ فوتبال آمریکا طبق برنامه قبلی در اواسط ماه می (اواخر اردیبهشت) بسیار بعید به نظر می‌رسد.
 

 به نوشته سایت رسمی MLS، سازمان لیگ فوتبال آمریکا پیش از این در دو نوبت این رقابت‌ها را به خاطر همه‌گیری جهانی ویروس کرونا تا روزهای 12 مارس و 10 می 2020 به تعویق انداخت.

در بیانیه این سازمان آمده است: MLS همچنان به ارزیابی تاثیر ویروس کرونا بر برنامه‌های فصل جاری می‌پردازد. هرچند امیدوار بودیم رقابت‌ها از اواسط ماه می از سر گرفته شوند اما بنا بر توصیه‌های مقام‌های بهداشتی ایالت‌های آمریکا بعید به نظر می‌رسد. هدف‌مان برگزاری بیشترین بازی‌ها در طول فصل است و تقویم کنونی اجازه برگزاری همه بازی‌ها را خواهد داد. البته احتمال بروز سختی‌هایی وجود دارند و هر روز با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا چیزهای جدیدی را از پزشکان و متخصصان می‌آموزیم. در هفته‌های آینده با کسب اطلاعات بیشتری زمان بازگشت دقیق به فوتبال را خواهیم دانست.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها