انتقال ستاره پرسپولیسی به تیم مطرح اروپایی قطعی شد! + عکس

باشگاه معروف پرتغالی برای خرید طارمی پیشنهاد ویژه‌ای را با راهکاری مشخص به باشگاه او داده است.

انتقال ستاره پرسپولیسی به تیم مطرح اروپایی قطعی شد! + عکس

مهدی طارمی، مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با درخشش در خط حمله ریو آوه در لیگ پرتغال، توجه باشگاه‌های بزرگ این کشور را به خود جلب کرده و آن‌ها در تلاش هستند سران ریوآوه را به فروش او ترغیب کنند.

یکی از مشتریان جدی طارمی، اسپورتینگ لیسبون است که برای جذب ستاره ایرانی ریوآوه حاضر است علاوه بر پول نقد یک بازیکن جوان خود را نیز راهی این تیم کند.

سایت «وان فوتبال» می‌نویسد، اسپورتینگ مذاکرات خود را برای جذب طارمی ادامه می‌دهد.

اسپورتینگ با وجود درآمد 55 میلیون یورویی حاصل از فروش برونو فرناندز به منچستریونایتد، تصمیم دارد جهت تقویت خود برای فصل آینده، مبلغ محدودی هزینه کند. این باشگاه برنامه خاصی را برای خرید بازیکن جدید دنبال می‌کند؛ هزینه کمتر، سرمایه گذاری در بازار داخلی، استفاده از بازیکنان تیم فعلی به عنوان بخشی از قرارداد و معاوضه بازیکنان با دیگر باشگاه‌ها.

  

این سایت به نقل از روزنامه «اوجوگو» پرتغال گزارش می‌دهد که اسپورتینگ از طریق همین مدل سعی می‌کند مهدی طارمی، مهاجم ریوآوه را استخدام کند. به دلیل مصدومیت جدی لوئیز فلیپ، اسپورتینگ پیشنهاد پول نقد و یک بازیکن را برای خرید مهاجم ملی پوش در ژانویه ارائه داد اما این انتقال به خاطر مبلغ درخواستی ریوآوه انجام نشد. فرانسیسکو جرالدز که به صورت قرضی به AEK آتن رفته و بازگشته بود، در دستور کار بود.

اما حالا ریوآوه بیشتر به دالا  مهاجم ملی پوش آنگولا علاقه‌مند است، این بازیکن 23 ساله هم به طور قرضی از اسپورتینگ به آنتالیا اسپور رفته است. شاید گنجاندن این مهاجم جوان در بسته پیشنهادی اسپورتینگ سران ریو آوه را متقاعد به انتقال طارمی به این باشگاه کند. طارمی در اولین فصل بازی خود در پرتغال، در 27 بازی 11 گل به ثمر رسانده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها