با تعطیلی لیگ برتر موافقیم

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: پیشنهاد باشگاه شاهین شهرداری بوشهر تعطیلی لیگ و آغاز مجدد در فصل آینده با ۱۸ تیم هست، اما درنهایت تابع ابلاغیه‌های سازمان لیگ هستیم.

با تعطیلی لیگ برتر موافقیم

خداکرم ایزدپناه اظهار داشت: با توجه به شرایط ایجادشده و شیوع بیماری کرونا در کشور نظر مسئولان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر بر سلامتی مردم و ورزشکاران است و تعطیلی لیگ در این فصل و برگزاری مجدد لیگ آینده با ۱۶ تیم فعلی و یا ۱۸ تیم پیشنهاد مدیریت و مسئولان باشگاه است.

 

وی بابیان اینکه از برگزاری مسابقات هم هراسی نداریم و باقدرت رقابت‌ها را ادامه خواهیم داد افزود: به هر حال علیرغم پیشنهادی که داریم ما هم مثل مجموعه فوتبال کشور تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین مسئولان محترم سازمان لیگ هستیم و بر اساس ابلاغیه‌های صادرشده برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

 

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر اذعان داشت: با توجه به اظهارات مسئولان سازمان لیگ و احتمال برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در صورت مساعد شدن شرایط، طی تماس تلفنی که با آقای میشو کریستیچوویچ داشتیم ایشان برنامه تمرینی ۳ هفته‌ای خود را ارائه داده که یکی درخواست‌ها برپایی اردویی برای آمادگی بیشتر تیم است تا بتواند بازیکنان را بیشتر تحت نظر داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها