محل سکونت کریس رونالدو قرنطینه شد

شهر محل سکونت کریستیانو رونالدو تدابیر شدیدی را برای کاهش شیوع کرونا اندیشیده است.

محل سکونت کریس رونالدو قرنطینه شد

 امروز اولین نفر در مادیرا که در فاصله 20 کیلومتری با محل سکونت قبلی کریستیانو رونالدو واقع شده، مبتلا به ویروس کرونا شده است. پیش از آن هیچ موردی در این جزیره در پرتغال یافت نشده بود. اما مدتی قبل ستاره یوونتوس به همراه همسر و فرزندانش به شهری موچک در غرب فونچال نقل مکان کردند و در آنجا نیز چند ساعت گذشته آزمایش 10 نفر مثبت اعلام شده است. در نتیجه مقامات این شهر دستور قرنطینه این شهر که حدود 18 هزار در آن سکونت دارند را صادر کرده اند.

 

 

مدتی قبل و بعد از اینکه رونالدو در یک زمین تمرینی در مادیرا برای ساعتی پا به توپ شد، برخی به این کار ستاره پرتغالی اعتراض کرده و آن را مخلف قثوانین قرنطینه توصیف کردند. البته به محض اینکه تمرینات یوونتوس از سر گرفته شود رونالدو به ایتالیا باز خواهد گشت. ستاره پرتغالی با توافق با باشگاه اولین نفری بود که تورین را پس از بازی مقابل اینتر ترک کرد و کنار مادرش که دچار سکته مغزی شده بود حضور یافت.

 

بعد از اینکه تست بازیکنانی چون دانیله روگانی، بلیس ماتوئیدی و پائولو دیبالا مثبت اعلام شد، رونالدو تصمیم گرفت در دوره قرنطینه در پرتغال بماند و تا امروز نیز شرایط اینگونه بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها