پردرآمد‌ترین تیم اروپایی پس از شیوع کرونا

تیم فوتبال چلسی با کاهش ۱۰ درصدی دستمزد بازیکنان خود، به پردرآمد‌ترین باشگاه اروپایی پس از شیوع ویروس کرونا تبدیل شد.

بعد از شیوع ویروس کرونا و توقف مسابقات فوتبال، باشگاه‌های بزرگ دنیا ضرر‌های مالی بزرگی را تجربه کردند. اولین اقدام باشگاه‌ها برای جبران‌های خسارت‌های وارد شده، کاهش دستمزد بازیکنان و کادر فنی تیمشان بود.

مسئولان تیم فوتبال چلسی امروز تصمیم گرفتند تا دستمزد بازیکنان، کادر فنی و کارمندان خود را به میزان ۱۰ درصد کاهش دهند. پس از اعلام این موضوع تمامی بازیکنان چلسی با کاهش ۱۰ درصدی درآمدشان موافقت کردند.

این اقدام مسئولان تیم چلسی باعث می‌شود تا در مجموع ۱۰ میلیون پوند در هزینه‌های این تیم صرفه جویی شود. به ادعای نشریه سان انگلیس، این مبلغ بیشترین میزان صرفه جویی در میان باشگاه‌های اروپایی است، بنابراین باشگاه چلسی تا این لحظه پر درآمدترین باشگاه اروپایی بعد از شیوع ویروس کرونا است.

کپا آریزابالاگا و انگولو کانته بیشترین دستمزد هفتگی را در تیم چلسی دریافت می‌کنند. دستمزد این ۲ بازیکن از ۱۵۰ هزار پوند در هفته به ۱۳۰ هزار پوند در هفته کاهش پیدا کرد. لیست زیر نشان دهنده میزان تغییر دستمزد ۱۰ بازیکن پر درآمد چلسی بعد از کاهش ۱۰ درصدی درآمدشان است.

پردرآمد‌ترین تیم اروپایی پس از شیوع کرونا

البته تیم فوتبال چلسی جزء باشگاه‌های کمک کننده به مبازره با ویروس کرونا هم بوده است. مالک باشگاه چلسی هتل ۷۲ اتاقه این تیم را در اختیار کادر درمانی کشور انگلیس قرار داد. پزشکان انگلیسی در شیفت‌های استراحت خود می‌توانند به صورت رایگان در این هتل استراحت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها