اجازه باشگاه چلسی به بازیکنان برای تمرین در استمفورد بریج

باشگاه چلسی به بازیکنانی که خانه هایشان نزدیک به استمفورد بریج است، اجازه داده در این ورزشگاه تمرین کنند.

پس از انتشار ویروس کرونا در کشورهای مختلف دنیا، تمرینات تیم های فوتبال تعطیل شد و بازیکنان با انجام تمرینات اختصاصی در خانه آمادگی جسمانی خودشان را حفظ می کنند.

لیگ برتر انگلیس هم از این قاعده مستثنی نیست و ورزشگاه اختصاصی برخی باشگاه ها متروکه مانده و یا به محلی برای مقابله با کرونا تبدیل شده است. 

در شرایطی که بازیکنان تمرینات خود را در سالن های ورزشی موجود در خانه هایشان دنبال می کنند و برخی دیگر در معابر منتهی به منازل خود این کار را انجام می دهند، باشگاه چلسی رویه دیگری را در پیش گرفته و به برخی بازیکنان که در نزدیکی استمفورد بریج زندگی می کنند اجازه داده شده تا تمریناتشان را در این ورزشگاه دنبال کنند.

یکی از این بازیکنان مارکو فن خینکل هافبک هلندی آبی پوشان است که به دلیل نزدیکی محل سکونتش با ورزشگاه استمفورد بریج اجازه پیدا کرده تمریناتش را در ورزشگاه خانگی تیمش انجام دهد.

این بازیکن هلندی با انتشار عکسی از تمریناتش در استمفورد بریج نوشت: تا جایی که می توانید در خانه هایتان بمانید اما خوشحالم که خانه ام نزدیک به استمفورد بریج است.

فن خینکل در ادامه گفت: بازیکنانی که خانه هایشان نزدیک به استمفورد بریج است می توانند در اینجا تمرین کنند، اما باید این کار را به تنهایی انجام دهند که کمی خسته کننده است. قبلا در یک پارک تمرین می کردم که مکان مناسبی برای این کار نبود. استمفورد مکان بهتری برای تمرینات است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها