زیدان فصل بعد سرمربی رونالدو می شود؟

یوونتوس یک بار دیگر برای مذاکره با زین الدین زیدان اقدام کرده است.

زیدان فصل بعد سرمربی رونالدو می شود؟

اخبار در فرانسه حاکی از آن است که یوونتوس با زین الدین زیدان، سرمربی موفق  رئال مادرید در تماس بوده و از او خواسته تا در فصل آینده در تورین مشغول به کار شود. طبق ادعای le10sport، شرایط زیزو در رئال مادرید نامشخص است و به همین دلیل باشگاه ایتالیایی شرایط انتقال زیدان به تورین را در نظر گرفته است.

 

 

با توجه به شکست 1-2 خانگی مقابل منچسترسیتی، رئال مادرید کار دشواری برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان دارد. لوس بلانکوس در کوپا دل ری حذف شده و در لالیگا نیز در حال حاضر پایین تر از بارسلونا در رده دوم قرار دارد. اخباری در مورد رابطه نه چندان خوب زیدان با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید منتشر شده و در صورت عدم فتح جام، ممکن است زیزو در تابستان پیش رو برای دومین بار برنابئو را ترک کند.

 

البته زیدان تا ژوئن 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد، اما به نظر او چندان موافق استراتژی مورد استفاده از سوی مدیران باشگاه نیست و ادامه این روند می تواند حکم جدایی او از رئال را امضا کند. زیدان از سال 1996 تا 2001 در تورین بازی کرده و بازیکن محبوبی در یوونتوس به شمار می آید.

 

کسب سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا باعث شده یوونتوس بیش از هر سرمربی دیگری او را متخصص فتح این جام بداند و ممکن است زوج زیدان- کریستیانو رونالدو فصل بعد و در تورین به دنبال کسب موفقیت در لیگ قهرمانان باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها